Skit i vad alla tycker och köp det du själv vill ha. Har man pengarna finns det ingen anledning att snåla. Dock, skapar man en tråd som denna får man vara beredd på såväl ros som ris, är man inte det ska man inte ställa frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinky skrev:Jag lär ju inte vara snabbast iaf, kanske på rakorna då.
Alla polare påstår att jag kör som en fegis, troligtvis för att jag inte vill vurpa eftersom detta antagligen kostar mig en fin slant med tanke på att jag bara har halvförs.
Men jag åker gärna med er, kan ju försöka hänga på iaf![]()
Mavve skrev:Du är inte snabbast rakt fram heller, men du kan få hänga på - om du har färgmatchat(tanken var ju att råbögskaworna skulle luftas o impa på 12-åriga pojkar som ber till en som om man vore gud).
Pinky skrev:Inte snabbast rakt fram???
Mavve skrev:Du är inte det nej om vi 3 kör.
Jag är.
I dare U![]()
gammal skurhinks750 mot din superhypergixxer750. Gammalt är äldst eller nåt.
Pinky skrev:Antar att din ironi flödar, annars skulle jag vilja veta vad du har gjort med din kawa?
Mavve skrev:Jag har dynojet i den![]()
Men vi rejsar så ser vi.
Pinky skrev:Jaja, det blir nog bra, pallra dig upp hit till Gbg så ska du få smaka på gixxeravgaser![]()
Pinky skrev:Jaja, det blir nog bra, pallra dig upp hit till Gbg så ska du få smaka på gixxeravgaser![]()
nej det tror jag verkligen inte ... men med mig som förare, kanske i början men inte när jag fått upp värmenMavve skrev:Tror du min nu snart 13 år gamla sunk750 drar din nya nollfemma? Jag tror det o förloraren bjuder på korven![]()
brinckis skrev:bågen kommer inte till sverige förrän 2005 och stället har jag ingen bild på. men stället liknar till viss del alpinestars racing replica ... se nedan
![]()
men på mitt står det kawasaki på bröstet, armarna och ändan![]()
har även mitt namn på ryggen och så klart det obligatoriska hjälm logo på vänster brösn![]()
hojen är en sån har vacker skapelse:
![]()
och min hjälm
![]()
handskar
![]()
McB skrev:Jisses. Du kommer verkligen skämma ut dig själv på samma sätt som Volvo-raggare ofta gör. Men men, kul att du försöker locka fram ett gott skratt hos folk som ser dig.
McB skrev:Okej, bra. Du är alltså ingen motorcyklist, du är en poser. I USA hade du blivit kallad Squid.
Masonit skrev:Ska väll du skita i, alltid så jävla negativ, tror det blir hur coolt som helst!![]()
Är väll inget fel i att man vill att prylarna ska se bra ut! Så är det ju med allt annat så varför skulle mc vara ett undantag. T ex inte tar man på sig mjukisbrallorna när man är på krogen.
\Masonit
brinckis skrev:bågen kommer inte till sverige förrän 2005 och stället har jag ingen bild på. men stället liknar till viss del alpinestars racing replica ... se nedan
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|