då var stövlarna köpta ...

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Än så länge har jag ...

- OGK FF3 grön hjälm
- AGV Sport skräddarsytt egendesignat skinnställ ... grönt förstås :yoparty
- AGV Sport Exocet gröna

och nu även

- Sidi vertigo corsa svarta (finns ej i gröna :( )

mvvertigoco-nean.jpg

Men du skulle köpt vita stövlar. Vita!

Bifogat

• IM000002.JPG
    IM000002.JPG
    124.9 KB · Visningar: 80
brinckis skrev:
jag funderade på vita först men det är ju en sån mode fluga ... svart är ju alltid snyggt

Det fina med vita stövlar är att de är just vita i början, sen blir de svart.
Man är alltså trendig en liten stund.

brinckis skrev:
det har jag redan ... men de kommer ändå inte synas när jag kör båge.

utrustningen måste matcha bågen annars ser det ju hur dumt ut som helst.

Ironin är död! :huvet

Gustav1 skrev:
Nä fy fan, det där har du fått om bakfoten.

Färgmatchning ÄR gay!
köra med ett röd ställ på en blå hoj är ungeför som ha en blå dörr på din annars röda bil ... :va

men det är inte så många som tycker som jag har jag sett ... :3freak

man skall ju ha en hoj som ser ut som värsta fabrikaren och ställ där till. Sist jag kollade så hade Capirossi rött ställ till sin vackra röda ducce och Shinya grönt. Man skall alltid se bättre ut än vad man är ... alltid kan man lura nån :hihi

brinckis skrev:
Man skall alltid se bättre ut än vad man är ... alltid kan man lura nån :hihi

WORD! :tummenupp

Annars så gör sig svart bra till alla bågar, men om man lyckas matcha så är det kickasssssss! Upp med bild på båge o ställ så vi får se matchning!

Superbee skrev:
WORD! :tummenupp

Annars så gör sig svart bra till alla bågar, men om man lyckas matcha så är det kickasssssss! Upp med bild på båge o ställ så vi får se matchning!

bågen kommer inte till sverige förrän 2005 och stället har jag ingen bild på. men stället liknar till viss del alpinestars racing replica ... se nedan
racinrep.jpg

men på mitt står det kawasaki på bröstet, armarna och ändan :yoparty
har även mitt namn på ryggen och så klart det obligatoriska hjälm logo på vänster brösn :yoparty

hojen är en sån har vacker skapelse:
w320h215_00008953.jpg

och min hjälm
ff388.jpg

handskar
wgn.jpg

Jag måste också ha nya stövlar. Mina är använda 8 säsonger i sträck och sedermera helt uppspruckna.

Vet inte riktigt vad jag ska slå till på. Vill gärna ha lätta smidiga saker, helst med så mkt skinn och så lite plast som möjligt, rent utseendemässigt.

mb skrev:
Jag måste också ha nya stövlar. Mina är använda 8 säsonger i sträck och sedermera helt uppspruckna.

Vet inte riktigt vad jag ska slå till på. Vill gärna ha lätta smidiga saker, helst med så mkt skinn och så lite plast som möjligt, rent utseendemässigt.
När mina stövlar sprack i somras så la jag till stålars på reklamationen och köpte dessa.
http://www.oxtar.com/oxtar/uk/prodotti/catalogo/scheda_prodotto.php-type=racing&cod=7630-G.htm
Jäkligt bekväma stövlar som man inte leker indian i, dom knarrar sjukt mkt :hihi
Men jag är helnöjd och mkt av plasten är ju matt så det ser inte så plastigt ut.
//Tobbe

P@trik skrev:
Kommer se ut som grodan kermit är ute och åker.. :hihi

Nädå,snygga grejer det där.. :tummenupp
man skall ju synas på ett eller annat viss ... och eftersom jag inte kör som en gud ... än, så får jag väcka uppmärksamhet med mitt gröööna utseende :D

sen är det alltid roligt att ha grejor som är ovanligt också. Hjälmen är såld i 2 ex i Sverige, jag köpte min i USA, AGVSPORT säljer ej i Europa så handskarna är jag troligen ensam om här hemma ... stället är som sagt egendesignat. Men stövlarna kommer troligtvis bli lite vanligare om de nu tass in i Sverige. Bågen får man modifiera så att det inte liknar någon annan ... där blir mycket kolfiber och annat godis :brinnerup

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8