Då var det tid igen ...

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Ny säsong och hojen ska fram i helgen.På med ny kedja och drev.Var för snål för kedjenitare så jag satsade på en rejäl uppsättning dorn istället.Med lite mothåll så ska det nog gå.Ska bli skönt att lanesplitta igen när jag blir tokig på att ligga i alla dessa bilköer med förare som gör det mesta utom att just köra.Ska man byta luften i däcken eller det räcker med att man bränner gummi vid något trafikljus för att få upp den rätta känslan igen !?. :crash

Vad fan gör han. Smackar han på frambromsen eller vad händer?

Vilket av alla misslyckanden syftar du på? :hihi
När han lägger hojen i slutet så är det antagligen för att han bromsar omkull sig och är lika värdelös på att sätta ner foten och ta emot hojen som han är på burnouts.

Välkommen tillbaka Ankan1, du har ingen video du vill dela med dig av :hej

Hahah :3freak

var tvungen att göra en:

sG0BzWr.gif

Hallå Ankan! Kul att se dig åter. Låt nu bara inte hatare och gnällspikar förstöra körglädjen så blir detta en skitbra säsong skaruse:tummenupp

Sen är det klart att luften skall bytas.

Själv brukar jag köra en vårtur med min haschbobber runt Öresund och passar då alltid på att byta luft på Statoilmacken bredvid Christiania.

Sen kör man som på moln hela sommarn:fakta:krama

Hallå Ankan! Kul att se dig åter. Låt nu bara inte hatare och gnällspikar förstöra körglädjen så blir detta en skitbra säsong skaruse:tummenupp

Sen är det klart att luften skall bytas.

Själv brukar jag köra en vårtur med min haschbobber runt Öresund och passar då alltid på att byta luft på Statoilmacken bredvid Christiania.

Sen kör man som på moln hela sommarn:fakta:krama

Har du också en hasxchbobber, fan vad gött! Har du lust att visa mig den där statoilmacken, brukar sikta på det där skruvade tornet å sen full fjutt mot roskilde!
Angående luften, jag har hojar med flera ÅR gammal luft i däcken och det är inte så farligt som man vill låta påskina, fast jag är något av en daredevil och survivor..
Faktum är att om luften är äldre än 2-3 år så är luftmotståndet så jävla högt att toppfarten liknar en eu-moppes.

Ska man byta luften i däcken eller det räcker med att man bränner gummi vid något trafikljus för att få upp den rätta känslan igen !?. :crash

Är det skåneluft måste du byta!:fakta

Du har fuktig luft i Skåne och då riskerar du att tjöra igjäl dej Direckt!
Möjligtvis kan du börna om du låter bli att nita ihop kedjan, helst inte ens lägga på den. Då håller den skiitlänge och du minskar risken att dö! :D

Välkommen tillbaka! :tummenupp

Back