Då var det slut på värmen, nu kommer snön igen!

Ända upp till 10cm snö!!! Hemska tanke... :rolleyes:

Äh, det är ju borta på en dags töande hur som helst. Dessutom är ju inte träffsäkerheten på en femdygnsprognos högre än 10% eller något i den stilen. Så det kan ju lika gärna bli högsommarvärme framåt nästa helg.

Förövrigt så tror jag att den snörika och kalla vintern vi haft kommer att ge en regnfri och varm sommar. Hellre skitväder nu än i juli (drömma kan man ju alltid). :yoparty

Igår var det sjukt fint väder jag vårstädade hela tomten tvättade alla cyklar osv... idag kommer det såntdär eeeckligt vitt skit ner FAAAAAAAN :huvet

Det är ju samma varje år, ingen idé att bli frustrerad över sånt. Inte som att det kommer att ligga kvar någon längre tid.

åkte ett par timmar i går, fan vad kul det var.. men nu snöar det här, jag får börja med slalom i stället för hojåkning. suck!

På lördag verkar det kunna bli fint. Hoppas man inte är bakfull så man kan premiäråka då. Häruppe på fjället är det fortfarande runt meter på sina ställen :zpy

Jag måste nog tycka att ni är lite negativa till vintern och allt vad det innebär.

Just nu är det ganska gossigt skoterföre, inte pudersnö rakt igenom, utan just att det bär ganska bra ovanpå, men om man vill sjunka så går det bra också.

Får det bara fortsätta vara kallt på nätterna så blir det nog att köra nån vecka in i Maj.

:tummenupp

Är det verkligen någon som tror på något som kommer från expressen & smhi ?

jobbigt läge de va barmark när jag somna vaknar 3h sennare då e de 5 cm snö i övrigt samma väder fick min alcohol förvitrade hjärna att balla ur.

Lyckades med 40mil denna helg, men fy fan vad kallt det vart på väg hem från Sigtuna idag då flingorna föll ner och man frös fingrarna av sig :( hoppas detta försvinner snart så man kan köra snart igen.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti