Då var det slut för i år!!

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
ingen just nu
Men bara lugn, pärlan är bara avställd. Som tur är har man överlevt i år oxå, trots såphala rondeller och motorvägspåfarter. Nästa år blir det till att piska grusväg istället, så finns det någon som vill köpa en RF 900 så säg till :7peta.
Det är ju skit att man inte har råd med mer än en hoj :4skrika för då hade ju livet varit mycke enklare.

<----- står med 2 hojar nu ,,, verkar vara omöjligt att bli av med dom,
har en GSX-R1100-89 om nån vill köpa --> 29000:- :tomten

tohlzen skrev:
<----- står med 2 hojar nu ,,, verkar vara omöjligt att bli av med dom,
har en GSX-R1100-89 om nån vill köpa --> 29000:- :tomten

Jo det är väl inte rätt tid att sälja. väntar till våren, så får man se om det går att bli av med den. annars blir det väl en säsong till med sporthoj.

slutåkt???

säsongen har ju precis börjat känns det som.. men det är juh skitfint väder idag juh... så idag blir det åka av... :tummenupp

mvh robban

#64 Ninja Demons of Dirt ska t o m köra race i helgen så än är det inte helt slut för i år :yoparty

Nu blir det till att putsa till nästa säsong då förstås :confused: Lycka till med vinterdvalan............BOOORING :gnissla

Härligt att det blivit ordning på dig Tobbe! Jag är riktigt sugen på att byta cykel också. 250 4-t är det som gäller till hösten/våren :)

th0r skrev:
Härligt att det blivit ordning på dig Tobbe! Jag är riktigt sugen på att byta cykel också. 250 4-t är det som gäller till hösten/våren :)

250.. låter lite klent... minst 400. Men å andra sidan så har jag ju några kilo + om man jämför med dig :rolleyes:
Jag kanske kan köpa din cykel BILLIGT då :tummenupp

nu börjar det igen för mig,, handlade en KTM 525 igår en härlig åretruntaren

sven666 skrev:
antar att allt löste sig med försäkringar och så då :) skönt.

nä jag får bara för mina kläder o hjälm,,
gixxern ligger i garaget o väntar på renovering
det blir ett projekt som följer tillgången på begagnade delar

Tobbecoolio skrev:
250.. låter lite klent... minst 400. Men å andra sidan så har jag ju några kilo + om man jämför med dig :rolleyes:
Jag kanske kan köpa din cykel BILLIGT då :tummenupp

Det räcker gott och väl i skogen. Funderar på att lägga ner gatåkat helt men jag vet inte. Vore gött att ha reggad cykel men det blir ju gärna lite dyrare. Behöver nog inte lägga så många kronor mellan min cykel och en 05 250/450 cross. Vad siktar du på att köpa? Ska vi ut och åka lite skog någon helg framöver om vädret är hyfsat? Är din gamla pärla i form?

th0r skrev:
Det räcker gott och väl i skogen. Funderar på att lägga ner gatåkat helt men jag vet inte. Vore gött att ha reggad cykel men det blir ju gärna lite dyrare. Behöver nog inte lägga så många kronor mellan min cykel och en 05 250/450 cross. Vad siktar du på att köpa? Ska vi ut och åka lite skog någon helg framöver om vädret är hyfsat? Är din gamla pärla i form?
Har inte bestämt mig än. XR 400 eller WR400.beroende på om jag ska ha den till att pendla till jobbet på eller inte. jag har väl oxå funderingar på att lägga ner gatåkat helt för en tid. men som sagt först ska RF:en bort och det blir väl till våren. Den gamla pärlan går fortfarande som ett skållat oll..... men dämparna runt om har ju NÅGRA år på nacken. så det är inget nöje att åka på bana eller i skogen med den, men rakt fram på jämn väg går den bra :rolleyes:

Tobbecoolio skrev:
Har inte bestämt mig än. XR 400 eller WR400.beroende på om jag ska ha den till att pendla till jobbet på eller inte. jag har väl oxå funderingar på att lägga ner gatåkat helt för en tid. men som sagt först ska RF:en bort och det blir väl till våren. Den gamla pärlan går fortfarande som ett skållat oll..... men dämparna runt om har ju NÅGRA år på nacken. så det är inget nöje att åka på bana eller i skogen med den, men rakt fram på jämn väg går den bra :rolleyes:

Okej, XR400 är väl tacksamare service mässigt. Hehe jo det kan väl vara lite störande. Själv får man skjuta åkandet aningen på framntiden.. knäckt styre och tumme som slutade med operation... gips i 5 veckor var inte riktigt planerat.. men jag kommer tillbaka, starkare än någfonsin ;)

th0r skrev:
Okej, XR400 är väl tacksamare service mässigt. Hehe jo det kan väl vara lite störande. Själv får man skjuta åkandet aningen på framntiden.. knäckt styre och tumme som slutade med operation... gips i 5 veckor var inte riktigt planerat.. men jag kommer tillbaka, starkare än någfonsin ;)

jaha vad har du hittat på nu då.....rejäl vurpa eller. Krya på dig.
Men din hoj är ledig nu då :rolleyes:

Mackan skrev:
nu börjar det igen för mig,, handlade en KTM 525 igår en härlig åretruntaren

från o med nu hatar jag dig!!!! jävla fetta!!! :gnissla

puss robban

körde sista turen i fredags.. blev en sväng förbi borås på väg ut till ladan i skogen där jag parkerade ratbiken för sista gången i år :(

Tobbecoolio skrev:
jaha vad har du hittat på nu då.....rejäl vurpa eller. Krya på dig.
Men din hoj är ledig nu då :rolleyes:

Hehe jo det blidde visst en liten vurpa...va ute på gäddered å körde... ett nytt styre och 40-45 tusen å den är din :)

*/ ?>
Back