Då var det klart.. Plåten ska bort!!

Har precis fått mig en ny skylthållare o skylt. skall fästa med kardborre :)

Hur svårt kan det vara och ställa sig rätt då?? Och pröjsa om det behövs
Så har man inga prob. med vare sig skyltar eller lapplisor.
:tuttar

/Thomas

tthomas skrev:
2262808 Hur svårt kan det vara och ställa sig rätt då?? Och pröjsa om det behövs
Så har man inga prob. med vare sig skyltar eller lapplisor.
:tuttar

/Thomas

Tror inte att det enbart är för att kunna parkera som man vill, utan också för att diverse suspekta människor med långa fingrar INTE skall gå förbi kafeet där du sitter och skriva upp regnummer för att senare under natten låna din hoj.

I tried what too, på Kvadrantgatan i Bergsjön, hade en skrotbil som jag ville bli av med men ingen vill hämta den eller hjälpa mig att få bort den, så jag plockade helt sonika bort skyltarna (ville inte betala p-plats för den), slog sönder chassinumret och plockade lösplåtarna i chassit, ställde den sedan på betalparkeringen där.
Redan första dagen efter så var den rödlappad men det tog ändå 2 veckor innan den var borta, ungdommarna rörde den inte ens fast den var rödlappad, tror dom visste vem som ägde bilen.
Och jo jag vet att skattebetalarna fick betala, men jag har fast jobb och redan betalat den bärgningen med mina skatteinbetalningar varje månad :yoparty

Så parkera inte idiotiskt, typ mitt i spårvagnsspår eller trafikfarligt, utan skylt så kan dom inget göra, har provat den versionen en gång med bil, parkerade på en vanlig p-plats för bilar i centrum utan skyltar :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT