Då var dagen här! sajklan blir gammal

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
Bmw S1000rr
Han har försökt att skjuta på denna dagen väldigt länge och har levt i förnekelse för han tror inte han är en dag över 14 (Det trodde iaf inte jag när jag träffade honom första gången).

Men sanningen är den att vår käre sajklan fyller 29 år idag! Försök att inte göra för mycket narr av honom då hans ångest bara växer och växer... Men skit i det! det är ju inte förrän nästa år du fyller 30 ;)

Ha en grym dag kompis och ett STORT GRATTIS

:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:pussa :cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty

Grattis grattis.. Snart är du lika ung som vi är ju.( hur fan det nu ska gå till):va:va

Fajfor/Dio

Tack så mycket allihop :tummenupp tur man inte e gammal som gruztager än :banana:banana

Nilssson_ hahhaa jag tycker du har fått lite för mycket självförtroende på sistonde, tror vi får trycka tillbaka kulorna till dig, lite för tidigt för dem att ramla ner i påsen :rofl:rofl

Grattis på födelsedagen! Inte helt fel att fylla år samtidigt som det är karneval. Då vet du var du ska fira din dag. ;)

Tack så mycket allihop :tummenupp tur man inte e gammal som gruztager än :banana:banana

Nilssson_ hahhaa jag tycker du har fått lite för mycket självförtroende på sistonde, tror vi får trycka tillbaka kulorna till dig, lite för tidigt för dem att ramla ner i påsen :rofl:rofl

Mohahha eller hur...Gruzaren är ju lastgammal :arsele:banana:krama

sajklan sajklan.. ååhh sajklan... bara för att dina kulor börjar bli up to date ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT