Då var dagen här! sajklan blir gammal

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Han har försökt att skjuta på denna dagen väldigt länge och har levt i förnekelse för han tror inte han är en dag över 14 (Det trodde iaf inte jag när jag träffade honom första gången).

Men sanningen är den att vår käre sajklan fyller 29 år idag! Försök att inte göra för mycket narr av honom då hans ångest bara växer och växer... Men skit i det! det är ju inte förrän nästa år du fyller 30 ;)

Ha en grym dag kompis och ett STORT GRATTIS

:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:pussa :cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty
 

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
Grattis grattis.. Snart är du lika ung som vi är ju.( hur fan det nu ska gå till):va:va

Fajfor/Dio
 

Akilles82

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Lund
Hoj
2009 Honda CB1000RA
Grattis ma man :cpparty :). Känns bra att veta att du kommer nå 30 ett år innan mig :D
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Tack så mycket allihop :tummenupp tur man inte e gammal som gruztager än :banana:banana


Nilssson_ hahhaa jag tycker du har fått lite för mycket självförtroende på sistonde, tror vi får trycka tillbaka kulorna till dig, lite för tidigt för dem att ramla ner i påsen :rofl:rofl
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Grattis på födelsedagen! Inte helt fel att fylla år samtidigt som det är karneval. Då vet du var du ska fira din dag. ;)
 

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Ort
Skåne
Hoj
Bmw S1000rr
Tack så mycket allihop :tummenupp tur man inte e gammal som gruztager än :banana:banana


Nilssson_ hahhaa jag tycker du har fått lite för mycket självförtroende på sistonde, tror vi får trycka tillbaka kulorna till dig, lite för tidigt för dem att ramla ner i påsen :rofl:rofl


Mohahha eller hur...Gruzaren är ju lastgammal :arsele:banana:krama

sajklan sajklan.. ååhh sajklan... bara för att dina kulor börjar bli up to date ;)
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top