Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

holy shit var svinförbannad pga kollektivtrafik å f-kassan men din fina komplimang gjorde mig glad igen :D tack som fan!!

Hmm, för sorholuluglig har alla hemma så den komplimangen är nog nåt att ta med sig för resten av livet. :dummer

Försäkringar är för sissys, en riktig MAN betalar för sina egna misstag.
(Stöldförsäkring undantagen för det alltid är nån annans fel.)

Låter som något Lukas p16 med nytaget A1 kort skulle slänga ur sig, med andra ord inte helt igenomtänkt.
Men visst du kör ju bara bana, ut i trafiken med dig oförsäkrat osv och visa villken tuffing du e :krama

Det är tur att någon vänlig själv gjort dig till depåchef och moderator så du får bestämma någonstans, eftersom att du knappast får göra det hemma. :hoppa
VBK är perfekt för dessa uppdrag, han har Ethos, Pathos och Logos.
Det är bara att ge sig.

Låter som något Lukas p16 med nytaget A1 kort skulle slänga ur sig, med andra ord inte helt igenomtänkt.
Men visst du kör ju bara bana, ut i trafiken med dig oförsäkrat osv och visa villken tuffing du e :krama
Nu när jag läser mitt inlägg igen så inser jag att det kan misstolkas. Jag uppmanar ingen att köra oförsäkrat.

Ber om ursäkt.

Men att våga ge allt på banan utan att utnyttja en försäkring måste väl ändå vara mer "riskfyllt" än att köra på gatan?
Trafikförsäkring då undantaget eftersom den är lagstadgad och man skall värna om andra individers väl.

I annat fall hade väl inte så många brytt sig om försäkringen gäller vid bankörning? Eller?

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...