Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Eller: "Inte så kort i orden men nu ligger han lågt under jorden". :D

Last edited:
HAHAHAHAHA sååå gammal? å fy fan

App App :ajjabajja Jag är inte 30 än ..MEN! nu är det så att om jag tar en försäkring hos bilsport & mc så står det så här...
Mc:ns ägare och förare ska vara 30 år eller fylla 30 år under kalenderåret
Jag är ju Decemberbarn så jag kan teckna den en hel säsong innan jag fyller 30 ju :tummenupp

App App :ajjabajja Jag är inte 30 än ..MEN! nu är det så att om jag tar en försäkring hos bilsport & mc så står det så här...
Jag är ju Decemberbarn så jag kan teckna den en hel säsong innan jag fyller 30 ju :tummenupp

Det där steget gör stor skillnad i reda pengar:thumbup:

R1 2009 hos bilsport & mc, jovisst ... 25 tusen för bara trafik

dom försäkrar inga supersporthojar (halv/hel) (bortsett från lagstadgad trafikförsäkring)

63 tusen för en hel försäkring till min Retta....:skrämd Och jag är 41 år gammal morfar

R1 2009 hos bilsport & mc, jovisst ... 25 tusen för bara trafik

dom försäkrar inga supersporthojar (halv/hel) (bortsett från lagstadgad trafikförsäkring)

Åhja, inte så farligt ändå. Det r väl fortfarande knappt 10 billigare än pb's "1098"?

Nuuuuuu har jag tänkt på en sak för länge och vad jag vet är det inte va att tänka. I alla fall inte för mycket.

Min fråga är:
NÄR är man ERFAREN?

Med tanke på vad vi tidigare diskuterat undrar jag när man har erfarenhet. Mäts det i antal mil, krascher, mektabbar, eller tid på forumet?

Som t.ex. Seb vettel, som är den yngste världsmästaren i F1. Är han erfaren?

Michael Schumacher har spenderat sitt liv till racing, men när han kör hoj - är han erfaren då?

Vi kan väl diskutera detta eftersom vi är begåvade med erfarna gamla rävar här på forumet! :)

Med vänlig hälsning
Ung och oerfaren

Nuuuuuu har jag tänkt på en sak för länge och vad jag vet är det inte va att tänka. I alla fall inte för mycket.

Min fråga är:
NÄR är man ERFAREN?

När det kommer en yngre förmåga som kör snabbare än dig och du tycker han kör som en vettvilling, vårdslöst osv...då kan du infalla i kategorin erfaren ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra