Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Kriss har sålt getingen!! Det trodde ni inte va!?? haha

Ville bara säg att jag är ute efter en fin Gsxr 1000 05/06.. vet ni någon till salu så var snälla och hojta till! :) Ni känner mig så något lik till objekt är inte av intresse! ;) Inte heller hojar med nycklar som är på vift.

Japp just den! :) Har haft den i nästan 4 år så nu var det dags att gå vidare kände jag.

Och här sitter jag och funderar på byte igen...blir fan till att korka upp champangen när jag kör samma hoj i två säsonger.

Last edited:
Barris.. gör som dasPB köp kåpor som det står nån helt annan modell på så är ditt problem löst. För er som fullständigt har missat det så har han en 848 men det står 1098 på hans kåpor.

Är det någon som är insatt i det här med att importera hoj från England? Priserna där är ca 10-15 kr billigare på just den modell jag letar efter.. Men hur mkt kostar det att åka dit, plocka hem och göra den färdig för Svenska regler?

Är det bra att hitta en hoj där hos en MC firma eller det går lika bra att köpa från privat person?

Är det någon som är insatt i det här med att importera hoj från England? Priserna där är ca 10-15 kr billigare på just den modell jag letar efter.. Men hur mkt kostar det att åka dit, plocka hem och göra den färdig för Svenska regler?

Är det bra att hitta en hoj där hos en MC firma eller det går lika bra att köpa från privat person?

Vad jag har förstått skall du handla av handlare, men de flesta är ju tyvärr privatpersoner. Du måste byta reflektor i lampan så att den speglar åt rätt håll, sen måste mätaren ha både mph och kph. Hör med banhoj.com - han plockar ju hem hojar på löpande band.

Aftonhoran står för komiken idag.

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1326290257.847955.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1326290257.847955.jpg
    37.7 KB · Visningar: 22
Vad jag har förstått skall du handla av handlare, men de flesta är ju tyvärr privatpersoner. Du måste byta reflektor i lampan så att den speglar åt rätt håll, sen måste mätaren ha både mph och kph. Hör med banhoj.com - han plockar ju hem hojar på löpande band.

Reflektorn brukar man inte behöva byta då de flesta mc har en vågrätt ljusbild. Tänd lampan på horneten mot en vägg och kolla ;-)

Jag har läst om detta på sporthoj och DÅ ÄR DET SÅ GUBBJÄVEL. :6surkart

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...