Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Men vafan. står ju i trådnamnet att man får skriva vad fan man vill

Ja i denna tråden får du skriva precis vad f-n du vill. T o m sådana outtalade sanningar som att Krille har en li... ...... ......., och att Ridiculus ..... ...... ......, och att Wulcan ..... ....... ....... .......:tummenupp

va fan det var länge sen någon skrev nått... Silver, släpp barbiedockan å antasta tangentbordet istället

Barbiedocka behöver jag inte, jag är gift. Jag "snickrar och sågar" dygnet runt nästan. Bygger Raceovanvåning på huset:yoparty

Fasiken viken slideväder det var när jag körde till jobb idag:D

Barbiedocka behöver jag inte, jag är gift. Jag "snickrar och sågar" dygnet runt nästan. Bygger Raceovanvåning på huset:yoparty

Fasiken viken slideväder det var när jag körde till jobb idag:D

Då är nästa minimotokörning på din ovanvåning? :D

Jag har tänkt till. Men det funkade inte riktigt.
Är det någon som kan förklara för mig varför man släpar in ett jävla träd i huset, som står där i max två veckor, hänger en massa grejor i, som inte hade fått komma in i huset annars. Passar inte alls med inredningen för övrigt.
Och inte nog med det. En granjävel kostar 400 spänn. Ett tredjedels backdäck till hoj. Vaffor gör di på detta viset:va

Är det någon som kan förklara för mig varför man släpar in ett jävla träd i huset, som står där i max två veckor, hänger en massa grejor i, som inte hade fått komma in i huset annars. Passar inte alls med inredningen för övrigt.
Och inte nog med det. En granjävel kostar 400 spänn. Ett tredjedels backdäck till hoj. Vaffor gör di på detta viset:va

Julen är bara skit. Som igår till exempel. Först fick jag punktering på bilen. Sen pcka datorn ihop. Och i morse glömde jag ciggen hemma.

För att sambon vill och lilleman tindrar med ögonen pekar och säger "papa, uuuuuuujjjh, papa, uuuuuuuuhjjj"
I övrigt håller jag med dig, helknäppt är vad det är.

För lillemans skull kan jag förstå det., Men fan, min minsta är ju 18, hon tindrar bara med ögonen och säger: -Pappa uuuujjjjhhh, när hon får låna någon av bilarna, eller är på lyset.

När ska du förresten sluta att leva i synd, och göra en ärbrar, hmmm, kvinna av Tingeling?

För lillemans skull kan jag förstå det., Men fan, min minsta är ju 18, hon tindrar bara med ögonen och säger: -Pappa uuuujjjjhhh, när hon får låna någon av bilarna, eller är på lyset.

Nämen, har silver också ett byte i "rätt" ålder! Vet wulcan om det? ;P

Nämen, har silver också ett byte i "rätt" ålder! Vet wulcan om det? ;P

Det är bara att försöka: Jag har en hagelsprakare bredvid sängen och en en batong innanför dörren. Stick in nosen, så kommer du att låta som Gardell när Mark Lewengood kommer till:ajjabajja

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph