SilverWolf
Medlem
nej inte dill, med dom där jävla skumtomtarna är totalt jävla livsfarliga. Faaan vad dålig man blir av dom.
Se upp!
Se upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej inte dill, med dom där jävla skumtomtarna är totalt jävla livsfarliga. Faaan vad dålig man blir av dom.
Se upp!
Huvva grabbs i dag skulle ni vart med och kört.
1 cm hagel och sedan litta snöstorm på 111:an hem, ni fjolls hade kört ihjäl er kan jag lova. Bara Masar och silverrävar reder ut sånt...
Edit: en PB och vår lilla skadade Ripster hade kanske klarat det med lite tur.
Okeeej superwoman, "du är allsmäktig"..
Mmmm jag vet.
Huvva grabbs i dag skulle ni vart med och kört.
1 cm hagel och sedan litta snöstorm på 111:an hem, ni fjolls hade kört ihjäl er kan jag lova. Bara Masar och silverrävar reder ut sånt...
Hoj kör man året runt. Annars kan man tjöpa bil, och hänga på Zatzy![]()
Edit: en PB och vår lilla skadade Ripster hade kanske klarat det med lite tur.
ap ap ap snö e det enda jag INTE har vurpat iyou can call me the black snowmaster..
Äh sluta, alla vet att svarta hatar snö. White men can't jump sägs det. Näää, black men can't ski!
haha jo logiskt sätt borde folk söder om ekvatorn inte ha mkt att säga till om när det gäller vintersporter... dock vill jag minnas att en svart kille sänkte sverige i hockey-vm nått år (Sverige-Kanada) så undantag finns överalltungefär som att en minimänniska skulle kunna sätta sig på en motard men på nått jäkla vänster lyckades du
haha jo logiskt sätt borde folk söder om ekvatorn inte ha mkt att säga till om när det gäller vintersporter... dock vill jag minnas att en svart kille sänkte sverige i hockey-vm nått år (Sverige-Kanada) så undantag finns överalltungefär som att en minimänniska skulle kunna sätta sig på en motard men på nått jäkla vänster lyckades du
Hahaha, Catfight!
Nä då silver, eftersom både jag och gt är av manligt kön kan vi diskutera utan catfight ( visst lite dödshot å sprängda brevlådor får man räkna med) Däremot du som trots att du klivit in i garderoben igen, inte har lyckats övertyga mig om ditt tillstånd![]()
Komigen fjollor, på varandra igen. Men akta manikyren och sminket![]()
Man får INTE spamma den tråden![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti