det hela var ju tyvärr sant....
om lilla mig nu när jag satt häktad i feb-mars -10
snart 2 år sen.... satt på kåken i 15 mån.![]()
Du framstår som en riktig vinnare här i livet

Hellre dö 1 månad tidigare än att pissa bort livet på kåken 1 månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det hela var ju tyvärr sant....
om lilla mig nu när jag satt häktad i feb-mars -10
snart 2 år sen.... satt på kåken i 15 mån.![]()
Blir också så less på dessa moralkakor som direkt påpekar det ansvarslösa och farliga i det hela.
saknar den gamla goda tiden när dom stora grabbarna gasa satan (trots att man inte var medlem då, bara tjuvläste)
Igår skedde det man länge väntat på, popo the policia tog mina körkort.
Passerade rondellen vid Birsta "Sundsvall" upp mot Bergmans reklam, vart där intvingad... Hadde damsällskap bakpå så fly var ingen tanke..
Kort sakt kom utskällningar om bakhjulsåkande med "flickvännen" , skulle tydligen åkt i 84kmh på 50väg...
karln var väll alltifrån good cop, kunde absolut inte dra av 4kmh så man bara fick böterna och kunde fortsätta jobba "lastbilschaufför".
Så bara ringa transportstyrelsen imorrn å se hur stor skadan blir
ps. får man skriva ut polisens namn? han var juh trots allt i tjänst..fler som drabbats kanske
Då var moraltanten nr1 ifrån Onsdagsbus-tråden tillbaka.
Saxat ifrån tråden : Snutten var lite för het, misstänkt för jakt på motorcyklist.
Sagt där av G-man:
Efteråt så kan man ju dock fundera över varför polisen inte reagerade över att bakdäcket var helt blankslitet - och att nummerplåten saknades!
quid,pro,qou Jag hadde nya däck och skylt iaf
Att du orkar lägga ut din sensmoral överallt. Vi gillar fart å fläkt och att vara uppe i 70-80 vid gles trafik sträckan från ballast-infart till bergmans reklam kan alldrig benämnas som farlig, bakhjulsåka vart direkt efter utfart av rondell då det är en raka uppåt där man har öppen sikt in till båda husen innan hjuöet släpptes ner.
Att du orkar
ds. du har visst fått denna bild förut, du förstog visst inte då... men denna gång kanske?
![]()
ds. du har visst fått denna bild förut, du förstog visst inte då... men denna gång kanske?
att ni jävla moralkärringar orkar. logga ut för gott och logga in på aftonhoran och kommentera artiklar istället.
detta är SportHoj, vilket betyder att man kör SPORTHOJ, inte en jävla virago 535. om någon brassar helvete är det väl upp till honom? att ni sen skall säga att det är vårdslöst? spelar roll..
saknar den gamla goda tiden när dom stora grabbarna gasa satan (trots att man inte var medlem då, bara tjuvläste)
Till trådskaparen, surt som fan att förlora lappen såhär i början av säsongen. Den största nackdelen med att vara utan körkort är för mig personligen inte att inte "kunna" köra mc. Men snarare att det sätter käppar i hjulet för bilåkande, t ex semester. (eller om man blir av med det längre än 3 månader så får man ju sitta och åka kommunalt med det vanliga folket i höst/vinter) :S
Till "Crash rider".
Har inte du dragit hela den här storyn i minst en annan tråd redan?
Så jävla ballt var det väl inte?
Om man nu har oturen att bli stoppad så vore det väl smartare att försöka minimera skadan genom att inte bete sig som ett totalt retard?
Och "stackars staten" är jag och alla andra skattebetalare, så eftersom du tycker att det var så bra så att det är värt hela 2 st smileys så tycker jag att du borde betala tillbaka kostnaden för de månaderna som du var inlåst totalt i onödan till oss här på sporthoj.
Du framstår som en riktig vinnare här i livet
Hellre dö 1 månad tidigare än att pissa bort livet på kåken 1 månad.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |