Då klota man nya hojen på Bulten då =(

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
jävligt trist att klota en ny hoj man haft i 5 dagar =(. jävla skit, klantigt värre.

Beklagar.

Det var lite grusigt och skitigt idag på bulten. Tur att du verkar vara okej i alla fall.
Hojar finns det nya av även om det kostar lite.

där man svänger av till vänster upp mot en backe så man åker mot huddingevägen var det. en polare låg framför men åkte rakt fram, impulsivt svängde jag av till höger istället för att åka rakt fram o tänkte vänta tills han vände, där var det ju fullt med grus och jag hade svart visir o såg inte det, jävla dum impuls, lätt att vara efterklok.
Gick hur bra som helst med mig bara lite ont i stortån skumt nog, men hojen är ju inte direkt vacker längre :(

Beklagar.....
men bättre att hojen stryker med än personen på den... hoppas du mår bra bortsett förlusten av hojen...

där man svänger av till vänster upp mot en backe så man åker mot huddingevägen var det. en polare låg framför men åkte rakt fram, impulsivt svängde jag av till höger istället för att åka rakt fram o tänkte vänta tills han vände, där var det ju fullt med grus och jag hade svart visir o såg inte det, jävla dum impuls, lätt att vara efterklok.
Gick hur bra som helst med mig bara lite ont i stortån skumt nog, men hojen är ju inte direkt vacker längre :(

Klart det aldrig är kul att klota. Glad att man klarar sej helskinnad själv. Seså, köp ny plast från kina eller nåt och på't igen! :tummenupp

dessvärre bara halv försäkrad :(, behöver en ny bromspinne, fotpinne, backspegel, kopplingskåpa, toppkåpa, sidokåpa, styrände.
Men den är bara skadad kosmetiskt, behöver bara fixa en fotpinne och bromspinne för att den ska vara körduglig. sen får den väl se ut som skit ett tag.
nån som har en höger fot o bromspinne?

dessvärre bara halv försäkrad :(, behöver en ny bromspinne, fotpinne, backspegel, kopplingskåpa, toppkåpa, sidokåpa, styrände.
Men den är bara skadad kosmetiskt, behöver bara fixa en fotpinne och bromspinne för att den ska vara körduglig. sen får den väl se ut som skit ett tag.

Du kan få min bromspinne, den är oanvänd ;)

Lite patina på hojen är bara fint!

Mycket av delarna du nämner finns på E-bay, om inte allt. Både original och eftermarknadsprylar. Bara lägga ribban ekonomiskt och shoppa där efter. Kommer bli grejt ska du se!

Mmm, impulser har en förmåga att ställa till det. "Det går nog..." kostade mig ett nyckelben, skrapad plast och stukad självkänsla i samband med premiärlekar ifjol. Men det som inte dödar, det härdar - följ dr Peppers råd och handla plast på ebay samt kolfiberskydd för eventuella skrapmärken på motorkåpor så har Du strax en hoj att vara stolt över igen!

Lycka till:)

Mmm, impulser har en förmåga att ställa till det. "Det går nog..." kostade mig ett nyckelben, skrapad plast och stukad självkänsla i samband med premiärlekar ifjol. Men det som inte dödar, det härdar - följ dr Peppers råd och handla plast på ebay samt kolfiberskydd för eventuella skrapmärken på motorkåpor så har Du strax en hoj att vara stolt över igen!

Lycka till:)

aa ska kolla igenom blocket o ebay imorn.
impulser är farliga när det gäller hoj, oftast motstår jag dom men inte nu.
Vet fan inte vad jag tänkte.

Surt men skönt att det gick bra för dig. Vissa av grejerna har de på David Silver spares. Bra priser på hondadelar.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka