Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
där man svänger av till vänster upp mot en backe så man åker mot huddingevägen var det. en polare låg framför men åkte rakt fram, impulsivt svängde jag av till höger istället för att åka rakt fram o tänkte vänta tills han vände, där var det ju fullt med grus och jag hade svart visir o såg inte det, jävla dum impuls, lätt att vara efterklok.
Gick hur bra som helst med mig bara lite ont i stortån skumt nog, men hojen är ju inte direkt vacker längre![]()
dessvärre bara halv försäkrad, behöver en ny bromspinne, fotpinne, backspegel, kopplingskåpa, toppkåpa, sidokåpa, styrände.
Men den är bara skadad kosmetiskt, behöver bara fixa en fotpinne och bromspinne för att den ska vara körduglig. sen får den väl se ut som skit ett tag.
nån som har en höger fot o bromspinne?
dessvärre bara halv försäkrad, behöver en ny bromspinne, fotpinne, backspegel, kopplingskåpa, toppkåpa, sidokåpa, styrände.
Men den är bara skadad kosmetiskt, behöver bara fixa en fotpinne och bromspinne för att den ska vara körduglig. sen får den väl se ut som skit ett tag.
nån som har en höger fot o bromspinne?
Du kan få min bromspinne, den är oanvänd
Lite patina på hojen är bara fint!
Mmm, impulser har en förmåga att ställa till det. "Det går nog..." kostade mig ett nyckelben, skrapad plast och stukad självkänsla i samband med premiärlekar ifjol. Men det som inte dödar, det härdar - följ dr Peppers råd och handla plast på ebay samt kolfiberskydd för eventuella skrapmärken på motorkåpor så har Du strax en hoj att vara stolt över igen!
Lycka till![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |