Kör fram efter trafiksignalen ner för backen i mellan 30-40 km/h, då ser jag att mötande bil håller på att svänga vänster
för att köra in mot Skene Järn rakt framför mitt körfält, då försöker jag väja genom att bromsa och svänga lite åt vänster för att inte krocka med bilen men då ser jag att denna bil har släpvagn efter sig, så då va det bara att försöka få stop på hojen eftersom jag ser att det efter släpet kommer en bil och den ville jag inte krocka med. Då släppte framdäcket och hojen for rakt in mot släpvagnen
och jag efter, slog i höger knä i släpvagnen tror jag, sen så låg jag där mitt i vägen och hade skit ont i knäet och lår. Och när jag ligger där på mage i väntan på ambulansen så ser jag att hon som körde bilen fortfarande försöker att köra och märker inte att hon har en hoj på 180kg under släpet !!!!
Som tur va så va det det inget med knät eller låret efter dom hade kollat på rönken bilderna...

Som tur va så va det det inget med knät eller låret efter dom hade kollat på rönken bilderna...

Bifogat
Last edited: