Därför blir hojåkare hatade

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Undra hur fan man tänker om man tvärbromsar framför en mc med mening!!!
De du gjorde kunde slutat riktigt illa! Åsen visar du att du är lika mycket pucko som mc föraren om inte mer!
 

tkdrille

Guest
För att tillägga något som kan vara av vett. Säg samma situation som TS men att han inte ser mc först 30 väg och mc kommer i 120-130 då de var 50 innan denna 30 sträcka. Ja det händer för ofta. Och sådana mc förare får skylla sig själva :). Men i detta fall så får nog TS förklara lite bättre.
 

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Ort
Lund
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
Han hade 75 % av filen att köra i. Gott om plats. alltså. Det var det jag blev arg över. Men när två bilar svänger vänster från två vägar, det är farthinder, en barnfamilj som korsar vägen. Måste man gestikulera och leka "cool guy" Det var ju knappast så att vi andra i korset sabbade en skön sväng för honom!


Lovar dig att körkortet inte torkat än. hade han haft vett och erfarenhet hade han aldrig gjort så

Det är 25% mindre körbana för honom att köra på och jag tror knappast han hann tänka "kolla cool jag e inför alla barnfamiljerna" när en bil svänger ut framför honom.......

Altså, DU gjorde fel, han blev lack och gav dig fingret...... lär av detta istället.
 

fjune

Guest
Hej du, jag tror inte du fick den respons av dina mcvänner på internet som du räknade med.
 

jetson

Guest
Hehe köra ut och blockera korsningen och sen bli sur för att nån annan blir sur på en.

Klassiskt svenssonbeteende - alla blir sura på alla - en ond cirkel :D


Inget man skulle bli sur för på 30 sträcka kanske men men.. 0-0 i den matchen iaf :tummenupp


Edit: nja efter du nitade så blev du nog diskvalificerad ändå, det är inte ok...
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det finns precis lika många idioter på hoj som i bil. Vad bråkar ni om?
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Valmers, du må ha en poäng men du kan ju för tusan inte byta avatar efter alla år...
 

bromsok

Guest
Om det varit jag på duccen skulle jag spara denna tråd och ta med till polisen .
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Han hade 75 % av filen att köra i. Gott om plats. alltså. Det var det jag blev arg över. Men när två bilar svänger vänster från två vägar, det är farthinder, en barnfamilj som korsar vägen. Måste man gestikulera och leka "cool guy" Det var ju knappast så att vi andra i korset sabbade en skön sväng för honom!


Lovar dig att körkortet inte torkat än. hade han haft vett och erfarenhet hade han aldrig gjort så

Var någonstans är Båthamnsvägen ca 8m bred åt en riktning??? :va
Snarare så att du snodde 75% av hojens tillgängliga körbana. :död
 

CBR900RR

FireBlade
Gick med
23 Nov 2010
Ort
Stockholm
Hoj
CBR900RR -93 --- Såld
Vad har vi lärt oss av detta?

Jo, starta inte trådar när du är förbannad. Speciellt om du är dum i huvudet!

Klockrent svar:tummenupp:tummenupp

Men, jag var ute för en grej för ett tag sedan. Kom körande i bil på en mindre väg och ser att polisen har fartkontroll i motsatta riktningen. Möter en sporthoj en stund senare så jag blinkar med helljuset för att varna för snuten. Hojföraren höjer då fingret som svar! suck...
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Nu lägger vi ner stäng ner tråden blir bara dålig stämning och TS blir bara smutskastad... okalkylerad tråd från en otänksam far som nu förhoppningsvis låter idioter i trafiken förbli idioter i trafiken och inte ta saker i egna händer för gör alla som TS så blir det Mayhem på våra gator!

Jisses...
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Den här tråden lockar fram alla besservisrar ur elevrådets styrelse. Förbannad i trafik, vem har inte varit det????
Jag blir också förbannad på dryga hojåkare ibland för vi är inte heller ofelbara.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top