Därför älskar poliser SH

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
RoLLER skrev:
Sötnos.... det finns inget rätt eller fel i sammanhanget... Du vet vad du gjort och man har lite personkännedom och kan ta pulsen på konstapeln i situationen lixom.... aja... du hajjar. Moppsa dig inte i onödan bara....

D va inte att moppsa upp sig...... :3freak Om jag inte vet vad jag har gjort då?? dom kan ju ta en för vad som hälst nästan............å kom int ehär och kalla mig sötnos.... :4skrika för ja e inte liten å söt......

Miss_Orchidee skrev:
jag förstår inte riktigt, alla säger ju att man inte ska ge dom kortet, å inte skriva under något....?? Nu ändar sig alla helt plötsligt...

Om man "vet" att kortet hänger löst kanske man tänker en extra gång innan man sträcker fram det, vill man inte visa det så säger man att det ligger hemma. Skriva på är onödigt då man tex kan bli lite stressad vid ett ingripande och kanske vill tänka över sin situationen innan man skriver på, kan finnas invändingar mot sättet att tex mäta hastighet pga sikt förväxling mm.

Jag tycker att man bör vara schysst mot polisen utan att erkänna tvärt, det finns nästan alltid mer att bråka om nr plåt, bakdäck mm. Se det som en investering att inte starta med att vara dryg... :D

von reisen skrev:
Om man "vet" att kortet hänger löst kanske man tänker en extra gång innan man sträcker fram det, vill man inte visa det så säger man att det ligger hemma. Skriva på är onödigt då man tex kan bli lite stressad vid ett ingripande och kanske vill tänka över sin situationen innan man skriver på, kan finnas invändingar mot sättet att tex mäta hastighet pga sikt förväxling mm.

Jag tycker att man bör vara schysst mot polisen utan att erkänna tvärt, det finns nästan alltid mer att bråka om nr plåt, bakdäck mm. Se det som en investering att inte starta med att vara dryg... :D

herregud...meningen va inte att vara dryg....jag är nämligen alltid trevlig..oftast... :hihi

NoicE skrev:
Alla var fuckon.

Snuten är ett fucko för att han var snut.
Snubben med SH-tröjan var ett fucko för att han blev ägd.
Polisen bestämmer även om dom är fuckon, det är fuckon som styr vårt samhälle.
rätt å slätt ett moppe fucko ;)

Personligen har jag bara träffat 2 mc-poliser i stockholm som inte varit två riktigt dryga jävlar. Resten har tillhört den andra gruppen..
Som när samma dryga mc-poliser gav mig 3 flygande besiktningar inom loppet av två veckor, med en ombesiktning som följd, när min hoj dessutom var besiktad en vecka innan och helt godkänd..
Vid dessa tillfällen uppträdde jag korrekt, snällt och trevligt, men de ville statuera exempel. Sen dess har jag sällan brytt mig om att prata med dem överhuvudtaget..
Får väl hoppas din mc-bumsekompis hör till de ovanstående två..

bmwjohan skrev:
om jag vet att polisen kan sätta dit mig för något så är jag ultratrevlig mot dom. så trevlig att jag slipper böter 4 gånger av 5.
om jag vet att dom inte kan sätta dit mig trots att jag brytit mot 18 regler och dom kommer och börjar skrika åt mig, så är jag överlägsen, tokdryg och hånflinande mot dom. det känns bra :hihi

dyrkar dig!!!

bmwjohan skrev:
om jag vet att polisen kan sätta dit mig för något så är jag ultratrevlig mot dom. så trevlig att jag slipper böter 4 gånger av 5.
om jag vet att dom inte kan sätta dit mig trots att jag brytit mot 18 regler och dom kommer och börjar skrika åt mig, så är jag överlägsen, tokdryg och hånflinande mot dom. det känns bra :hihi

inte undra på att snutarna alltid är så griniga när dem haft sånna som dig att ha å göra med tidigare på dan när ja kommer :P

Miss_Orchidee skrev:
haha...iof sant....men ja vill hälst inte bli gämförd med Göran Persson.... :tomten
MEN då går du ur ringen som TOTALvinnare, BIS och BIM.. Han e ju fager som en fisk odling..

men vänta nu Miss_Orchidee 125cc?? de e fan mer moppe än min husa på 650cc ;)

UUsssh vad tröga många är i skallen.

VI VET INTE ALL FAKTA . Jag skulle vilja vet vad polisen anser om den här situtionen.

Hypotes
Låt säga att Polisen ser killaran stå och tanka .
Ene polisen tycker den hojen som står längst bort liknar en stulen hoj (som stals igår exempel) . Självklart kollar de ID då om du är ägare till fordonet och att du har körkort att framföra fordonet. Jag tror att alla hojägare skulle uppskatta det här eller har jag fel?????
:mad: :mad:

Och ja man måste visa ID om polisen frågar.

han som vägrade verkar vara :kocko

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...