EBS skrev:![]()
Vad har det med om dom sitter för tätt å göra?
För tätt? Jag tycker jag ser bra i dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EBS skrev:![]()
Vad har det med om dom sitter för tätt å göra?
Jonne_boy skrev:Vänta till du varit ute och åkt..
armbågarna kan du nog iaf studera på nära håll..
Men allt e snyggare än orginal på Tzren!
Poffer skrev:Nice, hoppas som sagt att sikten också är ok. Det är enligt mig det viktigaste. Men är man en poser kanske man inte bryr sig![]()
check lista för mc på bilprovning....Njutarn skrev:finns det nått krav på backspeglar? tex. när man besiktar hojen...
¨nicke skrev:check lista för mc på bilprovning....
Mc
Kom ihåg att kontrollera:
1. kontakter och reglage
2. ljus och signaler
3. kedja och kedjelås, att kedjelåset är rätt monterat
4. däckens mönsterdjup, minst 1 mm över hela slitbanan
5. att reflexen bak är hel
6. fram- och bakbroms, slitage och skador på belägg
7. vassa kanter på vindskyddet eller på "mössan" på strålkastaren
8. skicket på broms- och bränsleslangar, sprickor m.m.
9. framgaffelns funktion
10. att det inte finns oljeläckage
11. stötdämpare bak, funktion och täthet
12. att skyltlyktan fungerar
13. att det finns varningstriangel för trehjuliga mc
14. kontrollampa för helljus (från 1984 års modell)
all fakta finns på http://www.bilprovningen.se
cRoC skrev:Innan hade jag bara en backspegel, en till DT![]()
nicke skrev:jag föredrar nog oxå speglarna... säj att di ligger tex på motorvägen i 110-120, vänder du på huvet innan du gör ett filbyte?, njae,,, jag behåller mina på iallafall...
nicke skrev:jag föredrar nog oxå speglarna... säj att di ligger tex på motorvägen i 110-120, vänder du på huvet innan du gör ett filbyte?, njae,,, jag behåller mina på iallafall...
jo visst... döda vinkeln och den historien måste man kolla, men jag menar de som är rakt bakom dig, det du igentilgen ser i spegeln... när du inte har den så måste du vrida på skallen mer än bara "döda vnkeln".... döda vinkeln är ju bara snett bakåt över axeln....Poffer skrev:Iof så ska man alltid vända huvudet o kolla när man byter fil. I.a.f enligt trafikskolorna![]()
cRoC skrev:Nu med tonat kåpglas!
RED_LiME skrev:HoHo, va najjs.. Jag som har tonat kåglas på väg OCH likadana backspeglar*härmar
*
Men hur lång tid tog det för dig att få ditt kåpglas?
Anders från S-Racing skrev 3-4 veckor eller går det kvickare?
Förresten, När man kluddar på Ensitscuts, då är det inte någöt man måste modda va?, Utan man kan byta från ensitscuts till standard ganska så snabbt?

Svar: NEJ.Njutarn skrev:finns det nått krav på backspeglar? tex. när man besiktar hojen...
SpeedAbuser skrev:Svar: NEJ.
Det finns inget krav på backspeglar.
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |