bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Är det nån som testat däcktrycksövervakning med en telefon-app? Verkar finnas ventilhattar som känner däcktrycket och som sen ansluts via bluetooth till telefonen och sen får man däcktrycket i en app. Typ dessa fast det finns kanske nåt bättre
www.aliexpress.com
Inser att jag nog hade hade hjälp av Aoocci C3 skärmen förra veckan då jag fick pyspunka på KLR:en och upptäckte att jag började tappade trycket i framhjulet mellan Nattavaara och Messaure och tack vare det kunde åka och pump däcket i Harads så jag tog mig hem.
Kommer nog inte att ha skärmen på KLR:en utan köra med min Montana 700i på den men Montanan visar aviseringar från telefonen så om man har en app som varnar med en avisering för däcktrycket skulle man få en avisering på Montanan.
Å andra sidan har man ju klarat sig utan såna här grejer men finns det nåt som är tillförlitligt är de väl till ingen nackdel.
För övrigt kommer en portabel kompressor kommer också att inhandlas.

Car TPMS Tire Pressure Monitoring System Bluetooth 5.0 Mobile Phone Display Motorcycle Car Tyre Pressure Sensor for lOS Android - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Inser att jag nog hade hade hjälp av Aoocci C3 skärmen förra veckan då jag fick pyspunka på KLR:en och upptäckte att jag började tappade trycket i framhjulet mellan Nattavaara och Messaure och tack vare det kunde åka och pump däcket i Harads så jag tog mig hem.
Kommer nog inte att ha skärmen på KLR:en utan köra med min Montana 700i på den men Montanan visar aviseringar från telefonen så om man har en app som varnar med en avisering för däcktrycket skulle man få en avisering på Montanan.
Å andra sidan har man ju klarat sig utan såna här grejer men finns det nåt som är tillförlitligt är de väl till ingen nackdel.
För övrigt kommer en portabel kompressor kommer också att inhandlas.