Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget annat att säga än att dom är aldeles utmärkta! Men du ska hålla dig borta från dom mjukaste gummiblandningarna - dom tar slut direkt och min erfarenhet är att hojen styr sämre med mjukaste fram och du har inte bättre grepp. Vissa riktigt snabba personer kör tom kval med hård(aste) blandningarna.
Berätta något annat jag redan vissteDu kör för långsamt![]()
Berätta något annat jag redan visste![]()
Skulle rekomendera K1 under 20 grader ute längre livslängd än K2 när detDå kanske man skulle prova ett sätt,k2 både fram och bak.....Tack
Stämmer bra med Metzelers rekomendationer. Kall fin asfalt - K0. Varm grov asfalt - K2: http://www.metzelermoto.com/media/05_me_flyer_racing_e_2006.pdf;jsessionid=SVWNR5CNUKTNRFYKJOPCFEYSkulle rekomendera K1 under 20 grader ute längre livslängd än K2 när det
är kallt.
Min erfrenhet av en säsong med Racetec.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |