Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget annat att säga än att dom är aldeles utmärkta! Men du ska hålla dig borta från dom mjukaste gummiblandningarna - dom tar slut direkt och min erfarenhet är att hojen styr sämre med mjukaste fram och du har inte bättre grepp. Vissa riktigt snabba personer kör tom kval med hård(aste) blandningarna.
Berätta något annat jag redan vissteDu kör för långsamt![]()
Berätta något annat jag redan visste![]()
Skulle rekomendera K1 under 20 grader ute längre livslängd än K2 när detDå kanske man skulle prova ett sätt,k2 både fram och bak.....Tack
Stämmer bra med Metzelers rekomendationer. Kall fin asfalt - K0. Varm grov asfalt - K2: http://www.metzelermoto.com/media/05_me_flyer_racing_e_2006.pdf;jsessionid=SVWNR5CNUKTNRFYKJOPCFEYSkulle rekomendera K1 under 20 grader ute längre livslängd än K2 när det
är kallt.
Min erfrenhet av en säsong med Racetec.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |