TLRR
Guest
Fürstenhoff skrev:2337627Gör jag??![]()
Fasiken vad kul att DU tycker att jag gör det!!![]()
Däcken har endast testast av mig på "Ringen" där jag kör hyffsat fort men förhoppningsvis så kanske någon vass banåkare här i Sverige kan lägga ett antal snabba varv i rad på ngn Svensk bana så vi kan få en annan persons syn på däcken!!![]()
/Fürstenhoff.
JA visst är det kul och få kredit ibland
Ja det kunde ju vara roligt och se vad de kan åstakomma på en lite kurvtätare trixigare bana oxå då jag kör motard för tillfället.
Fram för fler däckstester,då de tester man läst om i tidningar här och utomlands är förlegade efter ett par månader.
bara pm:a så ska vi nog komma överrens kontraktsmässigt