ringensmiskarn
Ödmjuk så man blir tårögd
Mitt i vintern sitter jag och funderar på vilka däck jag ska åka på nästa år.
Har köpt däck från rodamoto förut men då Euron är så pass dyr så verkar det inte löna sig. Är lika dyrt att beställa från Däckonline.
Finns det nån mer som har hyggliga priser som man kan beställa ifrån?
Kan det löna sig och gå ihop och beställa?
Vart köper ni däck?
Vilka däck åker ni på och är ni nöjda eller kommer ni att byta sort till nästa år?
Själv åker jag på Bridgestone BT 002 och är mycket nöjd med dem.
Funderar dock på att testa Metzler då de har fått bra kritik i alla tester som går att läsa. De är ju dock lite dyrare så frågan är om man märker nån skillnad och är det värt mellanskillnaden.
Inser att jag kommer att få många olika svar men det kan ändå vara intressant och läsa vad folk tycker om olika däcksorter.
Hörs
Roger
Har köpt däck från rodamoto förut men då Euron är så pass dyr så verkar det inte löna sig. Är lika dyrt att beställa från Däckonline.
Finns det nån mer som har hyggliga priser som man kan beställa ifrån?
Kan det löna sig och gå ihop och beställa?
Vart köper ni däck?
Vilka däck åker ni på och är ni nöjda eller kommer ni att byta sort till nästa år?
Själv åker jag på Bridgestone BT 002 och är mycket nöjd med dem.
Funderar dock på att testa Metzler då de har fått bra kritik i alla tester som går att läsa. De är ju dock lite dyrare så frågan är om man märker nån skillnad och är det värt mellanskillnaden.
Inser att jag kommer att få många olika svar men det kan ändå vara intressant och läsa vad folk tycker om olika däcksorter.
Hörs
Roger