Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Detta kanske e lite OT, men borde man inte kunna köpa ett punkat däck? Det kvittar ju på en motard då vi har innerslang?
Det borde man ju kunna hitta grymmebilligt!
//M
Lurch skrev:Va fan har du för däck på din motard? Jag hade då vanliga Pirelli Dragon.
Lilja skrev:hej ska byt mina orginal sulor på min ktm. (orginal var ju skit)tog slut på 2 sek.
vad ska man ha för däck.
det ska funka lite över allt, grus/asfalt.
ge förslag!
Lurch skrev:Va fan har du för däck på din motard? Jag hade då vanliga Pirelli Dragon.
liljekvist skrev:good speed intermidiet är gatgodkännda däck med mycket bra fäste på grus asvalt och regn![]()
Jag har en uppsätning liggandes med nya sådana om du är sugen på ett par billiga. Aldrig varit monterade.
motardnisse skrev:KTM alla LC4 motarder "utom Duke" har dessa Pirelli MT60RS CORSA, fungerar bra så länge man inte pressar dem för mkt!
Lilja: Inte 2 sek utan 4 sek![]()
dom e bra ja. bra om det råkar regna oxå.motardnisse skrev:Metzeler sportech M1 tycker jag fungerar ypperligt!
Fel sätt att spara pengar på. Du som inte verkar bry dig så mycket. Ta och köp Beg race däck. GRYTM fäste men är olagligajonnep skrev:vilka däck ska man införskaffa om man har extremt dålig ekonomi då?
jag vill ha bakdäck som räcker länge, sen kan ja kosta på mig en vurpa eller 2 pga dåligt grepp. Akuten kostar ju bara 300:- óch då får du stanna många dygn om du vill![]()
Felfelfel akuten kostar 300kr, men sedan kostar det ca 80kr/dygn att ligga på sjukhus...jonnep skrev:jag vill ha bakdäck som räcker länge, sen kan ja kosta på mig en vurpa eller 2 pga dåligt grepp. Akuten kostar ju bara 300:- óch då får du stanna många dygn om du vill![]()
Borde ju inte göra nånting om man "lagar" hålet så inte skit kan komma in.Zana skrev:Men jag undrar ju också, om någon kör med punkade sulor... Typ nån som fått en skruv i däcket...
Bör ju inte göra ett piss?
liljekvist skrev:Fel sätt att spara pengar på. Du som inte verkar bry dig så mycket. Ta och köp Beg race däck. GRYTM fäste men är olagliga
Mingves skrev:Borde ju inte göra nånting om man "lagar" hålet så inte skit kan komma in.
//Mats
jonnep skrev:vet du var jag kan få tag på ett par ?
Du har inte funderat över att det är vi övriga här på Sporthoj som betalar för din snålhet om du resonerar så.jonnep skrev:..... Akuten kostar ju bara 300:- óch då får du stanna många dygn om du vill![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |