tycon1
nkka
Har du löst problemet?
*nyfiken*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tycon1 skrev:Har du löst problemet?*nyfiken*

DumDum skrev:Nix. Spinning wheel skulle skicka nya grejer med sin firmahämtning i tisdags, alltså posten kommer till dom och hämtar. Detta borde innebära att jag skulle ha haft grejerna i onsdags eftermiddag men det hade jag inte. Nu e det lördag och jag har fortfarande inte fåttnågon cylinder, kolv och det andra plocket jag beställde. Ska ringa och skälla på dom på måndag.![]()
DumDum skrev:Kovarna har förnster som skall vara riktade mot insugsidan så det är inte så därför är jag säker på att den är rättvänd.
Kom att tänka på en grej tidigare idag. Kan jag ha varit så sanslöst korkad att jag har vänt kolvringarna upp och ner? Det skulle förklara ett obefintligt kolvringsgap eftersom de då tar i knastret och det det finns då ej något utrymme för värmeexpansion.
Ska kolla upp detta imorgon.
bebbe skrev:Har du kollat upp ifall det var det som var felet? Nyfiken............
Kolla me delar på RN mc i göteb, Anderbergs, ödåkra, Hojbiten,mönsterås, osvDumDum skrev:Jag jobbar där.
tassen skrev:Kolla me delar på RN mc i göteb, Anderbergs, ödåkra, Hojbiten,mönsterås, osv
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |