Cykeltråden

JiMpA skrev:
crilla, du som fick filmen över msn kanske kan lägga upp den någonstans, om bebbe mfl. ville se

Ja, ska se vad jag kan göra. Ska höra med Sweedie om det är ok att lägga ut filmen i denna tråden, annars får det bli i OT. Vet inte riktigt hur allvarlig film/bild-restriktionen är... :va

chrilla skrev:
Ja, ska se vad jag kan göra. Ska höra med Sweedie om det är ok att lägga ut filmen i denna tråden, annars får det bli i OT. Vet inte riktigt hur allvarlig film/bild-restriktionen är... :va

Film/bild-restriktionen gäller bara filmer&bilder-forumet enligt Swedie, så det är fritt fram...

chrilla skrev:
Film/bild-restriktionen gäller bara filmer&bilder-forumet enligt Swedie, så det är fritt fram...
Kolla då in den nya eminenta tråden! :tummenupp :)

Lägg upp dina filmer där!
Bara att editera sin post med nya filer allt eftersom, så håller man det lättöverskådligt!

En post per skalle! :)

Fyra timmars cykling i underbart väder blev det idag. Färden gick till Ramberget.

Tack för en trevlig tur mattsson! :tummenupp

Eftersom jag vill lära mig triala övade jag mycket på att balansera hoppandes på bakhjulet, lärde mig faktiskt göra några hopp. Och mer blir det, ska bara skaffa en trialcykel... :banana

Skyller min puckelrygg på Dainese.

Bifogat

• Ramberget1.JPG
    Ramberget1.JPG
    45.1 KB · Visningar: 53
  • Ramberget2.JPG
    Ramberget2.JPG
    56.7 KB · Visningar: 52
  • Ramberget3.JPG
    Ramberget3.JPG
    58 KB · Visningar: 55
Hultan skrev:
Kolla då in den nya eminenta tråden! :tummenupp :)

Lägg upp dina filmer där!
Bara att editera sin post med nya filer allt eftersom, så håller man det lättöverskådligt!

En post per skalle! :)

Aha, och länka dit menar du? Om jag t.ex. vill lägga ut en cykelfilm, som annars skulle legat i cykeltråden...

Japp, det va kul idag. Känner mig rätt mör nu och halsen blev inte direkt bättre av allt cyklande :va Men det va det värt. Snygga Lucky Luke-kort fick vi till också

Bifogat

• Bild 246s.JPG
    Bild 246s.JPG
    39.8 KB · Visningar: 71
chrilla skrev:
Aha, och länka dit menar du? Om jag t.ex. vill lägga ut en cykelfilm, som annars skulle legat i cykeltråden...
Ah ok, ja cykeltråden är kanske mer rätt.. Jag tänkte lägga alla mina filmer i filmtråden i alla fall så dom kan hittas lättare! Så blir det inget spam i mellan allt med så alla filmer liksom försvinner..

Vilket som! :tummenupp

ser trevligt ut... :( jag mår skit... suttit hemma och tittat ut på solen och putsat på en stol... skulle gärna hängt på, men såhär i efterhand är jag glad att jag inte gjorde det... :(

Hultan skrev:

Tackar, vi är rätt nöjda. Jobbigt att jag bara har 32 mb minneskort så man får stå och deleta hela tiden.

Motljus och utsikt :tummenupp

Bagerah och mattsson: Se nu till att bli friska till på fredag så sticker vi ut igen då! :sjuk :nurse

Kanske till och med blir lite :dricka på kvällen (cyklingen torkar ju ut ens kropp, och det är inte nyttigt).

Vill också!!! :4skrika

Ingen som vill sälja en dirt/street-aktig ram till mig billigt?
Annars får la den jag har duga ett tag till...

Hojta till om ni ska ut nån helg... Hänger gärna på...

Goa bilder!!

Ha de gôtt

jahopp, jag kom just hem med den nya trialcykeln :yoparty slänger upp en bild.. måste bara byta däck, dom som sitter på e riktigt dåliga :)

ps. om du vill crilla, så kan du slänga upp filmen nånstans, annars kan jag ju kolla med cayle om det e ok att jag lägger den där ds. :tummenupp

Bifogat

• monty 3. sh..jpg
    monty 3. sh..jpg
    126.5 KB · Visningar: 43
JiMpA skrev:
jahopp, jag kom just hem med den nya trialcykeln :yoparty

Cykel? Det där är ju en hoppstylta!

Nice! :tummenupp Se till att skriva här om hur det går...

JiMpA skrev:
ps. om du vill crilla, så kan du slänga upp filmen nånstans, annars kan jag ju kolla med cayle om det e ok att jag lägger den där ds. :tummenupp

Äsch, det är nog ingen som vill se. Mina bilder ligger ju uppe... :rolleyes:

Ska försöka fixa det när jag hinner, blir nog imorgon.

Bagerah, Mattsson, Bebbe mfl. är ni friska/lediga?

Imorgon blir det cykling...

Skulle nog vara soligt och hyffsat varmt.

Mattsson, fick du också träningsvärk i ryggen efter tisdagen?

Ja, har haft värk lite överallt, men inget i benen konstigt nog.
Jag är nästan frisk nu. Så bara det blir väder så blir det cykling.
Tycker vi ska ta chansen att leka i snöhögarna på Chalmers. Finns en hel del lastpallar och andra roliga saker också som ligger kvar sen Snowboard-tävlingen.

Här regnar det för fullt.. önskar att man hade några att åka med :) har några som cyklar för skojs skull här, men ingen trial

JiMpA skrev:
Här regnar det för fullt.. önskar att man hade några att åka med :) har några som cyklar för skojs skull här, men ingen trial

Vi är inga hardcore-trialare heller direkt. Tycker det är kul att ha lite blandad körning och också använda cyklarna till det dom är byggda för egentligen. Men när man skaffat sig en trialhoj så bli det mer trialkörning och mindre skog misstänker jag.

mattsson skrev:
Vi är inga hardcore-trialare heller direkt. Tycker det är kul att ha lite blandad körning och också använda cyklarna till det dom är byggda för egentligen. Men när man skaffat sig en trialhoj så bli det mer trialkörning och mindre skog misstänker jag.

japp, men ni kör ju samma sorts åkning nu menar jag :P så ni kan ju peppa varandra att göra saker för ni har samma möjligheter cykelmässigt :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien