Cykeltråden

Trango_B skrev:
Plast förmodligen. Det där är en riktig skitcykel. Ungefär som dom man hittar på en stormarknad.

Fan där, lät ju inge bra att den är dålig... Men det är sjukt att det absolut inte finns någonstans att hitta nått på varken google, altavista eller eniro...

Här kommer lite bilder på min cykel. Var som sagt ett litet tag sedan jag andvände den men jag känner på mig att det kommer bli en hel del turer nu till våren (eller tidigare också om vädret bara är ok :rolleyes: )

Bifogat

• Blandad 103.JPG
    Blandad 103.JPG
    110.9 KB · Visningar: 83
  • Blandad 105.JPG
    Blandad 105.JPG
    115.7 KB · Visningar: 97
Last edited:
bebbe skrev:
Här kommer lite bilder på min cykel. Var som sagt ett litet tag sedan jag andvände den men jag känner på mig att det kommer bli en hel del turer nu till våren (eller tidigare också om vädret bara är ok :rolleyes: )

najs, en street hojj! själv har jag hållit på med trial länge.. sen sålde jag den och köpte bmx, men nu funderar jag på att gå tillbaka till trial igen :) hade en 26", gjorde lite filmer faktiskt, riktigt sköjj :tummenupp

JiMpA skrev:
najs, en street hojj! själv har jag hållit på med trial länge.. sen sålde jag den och köpte bmx, men nu funderar jag på att gå tillbaka till trial igen :) hade en 26", gjorde lite filmer faktiskt, riktigt sköjj :tummenupp

Japp, jäkligt kul är det!! Inte för att jag är så direkt bra men det kanske inte alltid spelar så jättestor roll, blir lite mer spännande då :crash

Du är jättevälkommen att hänga på ut på cykelturer bebbe! Jag och mattsson har varit ute en del, och Bagerah hävdar bestämt att han tänker följa med nån gång.

Jag och mattsson gjorde stan idag. Lite bilder från götaplatsen, mattsson var lite blyg så jag fick agera stjärna. :rolleyes:

Bifogat

• gp1.JPG
    gp1.JPG
    71.7 KB · Visningar: 78
  • gp2.JPG
    gp2.JPG
    59.6 KB · Visningar: 76
  • gp3.JPG
    gp3.JPG
    70.6 KB · Visningar: 82
Jag tänkte sticka ut en sväng under morgondagen, de som vill får gärna hänga på. Helt anspråkslöst... :)

jag har en riktigt tjock vecka :( Hänger gärna med f o m måndag istället!

Vad trampar du på mattson?

bagerah skrev:
Vad trampar du på mattson?

Jag har Crescent Freke just nu. Men det lutar mot att en mer lämpad hoj för trial-körning kommer inhandlas. Om inte annat för att jag inte längre ska kunna skylla min oförmåga att stunta på hojmaterialet :rolleyes:

chrilla skrev:
Du är jättevälkommen att hänga på ut på cykelturer bebbe! Jag och mattsson har varit ute en del, och Bagerah hävdar bestämt att han tänker följa med nån gång.

Jag och mattsson gjorde stan idag. Lite bilder från götaplatsen, mattsson var lite blyg så jag fick agera stjärna. :rolleyes:

Låter bra :tummenupp Fast det får bli på helger eller lite längre fram så att det inte hinner mörkna innan jag är klar på jobbet. Skit kul att ha några att hoja med igen :banana

finns det mycket att hojja på utanför universeum? det är en kille som har köpt min bmx, så nu ska jag gå tillbaka till trial igen, ska testa en 20" :) lägger väl upp lite filmer sen! har dock några klipp kvar från tiden då jag hade min 26" trialhojj, det är jäkligt kul

Last edited:
JiMpA skrev:
finns det mycket att hojja på utanför universeum? det är en kille som har köpt min bmx, så nu ska jag gå tillbaka till trial igen, ska testa en 20" :) lägger väl upp lite filmer sen! har dock några klipp kvar från tiden då jag hade min 26" trialhojj, det är jäkligt kul

Kan du inte lägga upp dom :)

Idag är vi några som tänkte sticka till ramberget och cykla, pm'a mig den som vill följa med!

chrilla skrev:
Idag är vi några som tänkte sticka till ramberget och cykla, pm'a mig den som vill följa med!

Du och kung Bore eller? Om inte du kommer hit och flåsar på min termometer så att den visar plus så är jag skeptisk till att sticka ut... Fast det klart, det är ju fortfarande über-tidig morgon. Kanske blir bättre framåt frukost, vid 12. Hör av mig då så får vi se

mattsson skrev:
Du och kung Bore eller? Om inte du kommer hit och flåsar på min termometer så att den visar plus så är jag skeptisk till att sticka ut... Fast det klart, det är ju fortfarande über-tidig morgon. Kanske blir bättre framåt frukost, vid 12. Hör av mig då så får vi se

Din mes, klä dig ordentligt!

Nu ska vi ut och köra, jag har kolhydratladdat med 1/2 kg grahamsdeg!

crilla, du som fick filmen över msn kanske kan lägga upp den någonstans, om bebbe mfl. ville se

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien