Cuts!!!

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Nån som vet var man kan köpa en solocuts till en yamaha r1 01 röd ska den vara, helst billig, nån som har någon liggandes, eller finns det nån bra sida att besöka, har kollar på bikersneed, men tyckte det var dyrt :( , slänger nu ut en förfrågan här om det är någon som vet var man kan inhandla en billigt, eller rent av kanske ni sitter på en själv hemma

spinnanders skrev:
Nån som vet var man kan köpa en solocuts till en yamaha r1 01 röd ska den vara, helst billig, nån som har någon liggandes, eller finns det nån bra sida att besöka, har kollar på bikersneed, men tyckte det var dyrt :( , slänger nu ut en förfrågan här om det är någon som vet var man kan inhandla en billigt, eller rent av kanske ni sitter på en själv hemma
lyfter tråden

Jag köpte min på ovesmotor i olofström. Original = snyggast!!! och hyffsat billig. 1600:- tror jag att jag gav för min.

Vapor skrev:
Jag köpte min på ovesmotor i olofström. Original = snyggast!!! och hyffsat billig. 1600:- tror jag att jag gav för min.
Tycker 1600 är lite mycket för en plast bit :( Men det är väl jag som är fattig bara :4skrika

spinnanders skrev:
Tycker 1600 är lite mycket för en plast bit :( Men det är väl jag som är fattig bara :4skrika

1600 är mycket men det är endå billigare än 1995 som bikersneed vill ha. (jag kom undan med 1095)

Billigare alternativ som man trär över finns för ca 595 på bl a sracing (men då de fula passagerarhandtagen inte försvinner med den så valdes den bort direkt) osäker om det finns till r1:an.

Kolla med http://www.mcevolution.se/pol_yamaha.htm om de har till 01.

Last edited:
skicka in en tråd på KÖPES...
Finns massa cutsar liggandes, folk orkar inte alltid annonsera själv utan väntar på en köpare gör det.

2fast4hjo skrev:
1600 är mycket men det är endå billigare än 1995 som bikersneed vill ha. (jag kom undan med 1095)

Billigare alternativ som man trär över finns för ca 595 på bl a sracing (men då de fula passagerarhandtagen inte försvinner med den så valdes den bort direkt) osäker om det finns till r1:an.

Kolla med http://www.mcevolution.se/pol_yamaha.htm om de har till 01.
Det ska inte bara vara billigt alltid. Original är som sagt snyggaste cutsen enligt mig. Ska man vara fin får man lida pin som det heter :tummenupp

spinnanders skrev:
Nån som vet var man kan köpa en solocuts till en yamaha r1 01 röd ska den vara, helst billig, nån som har någon liggandes

jag har själva kåpan i glasfiber, (orginal) men en flisa saknas & själva fästanordningen saknas (ska försöka ordna bilder)

jag funderade själv på att ta fästanordningen på passagerar sadeln & fästa på kåpan, men orkar inte byta fram & tillbaka då jag kommer att skjutsa till & från.

du kan få den riktigt billigt om det är av intresse
ska försöka ta bild med mobilen

Bifogat

• DSC00087.JPG
    DSC00087.JPG
    41 KB · Visningar: 85
  • DSC00088.JPG
    DSC00088.JPG
    42.1 KB · Visningar: 82
Last edited:
http://web.telia.com/~u65012791/

Annars köp Wonderwizards så fixar vi till den ist.
Inte så jefla svårt, kan ju alltid lämna den till Bamsefar så
kanske han kirrar en i kolfiber till dig...

Fästanordningen kan man ju alltid kirra genom att köpa loss en beggad sadel eller nåt.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back