CS Server!

• Thread starter Thread starter Rocco
  • Start date Start date

Rocco

Guest
Tja!

Såg en tråd att det finns killar/tjejer som lirar CS. Kom in på rpe.mine.nu:27015 och lira lite. Har nicket som rpE.swe l ExcilE där om ni undrar.

Nu hoppas jag att jag är tillräkligt duktig för att ta några av er iaf :yoparty för då kan jag :arsele åt er i CS iaf för på vägen har jag inte en mössa kan man lungnt påstå :rolleyes:

Den är ju tom!!! :skitdator

Rocco skrev:
Tja!

Såg en tråd att det finns killar/tjejer som lirar CS. Kom in på rpe.mine.nu:27015 och lira lite. Har nicket som rpE.swe l ExcilE där om ni undrar.

Nu hoppas jag att jag är tillräkligt duktig för att ta några av er iaf :yoparty för då kan jag :arsele åt er i CS iaf för på vägen har jag inte en mössa kan man lungnt påstå :rolleyes:

Rocco skrev:
Tja!

Brukar faktiskt lira där ibland då med nicket [S-44]GsuS

Trevlig server..... hoppar in, och hinner spela 1 map, sen blir man kallad hora och jävla fuskare..... äre bara 14isar som spelar eller???? :dummer :kocko

A© skrev:
Trevlig server..... hoppar in, och hinner spela 1 map, sen blir man kallad hora och jävla fuskare..... äre bara 14isar som spelar eller???? :dummer :kocko

Haha, du är välkommen till SH-servern igen (om vi får ihop folk...). Det enda du hör där är våra gnisslande tänder.

A© skrev:

Ha ha ha, du är för kunglig helt enkelt! Alltid när man kör bra så blir man kallad en enligt tidigare...... 14 lr inte så skit i det, när jag är inne och lirar så kickar jag såna till och med bannar om det så behövs. Vet att det finns alltid någon 14is men dom måste ju också få lira och lära sig hur man ska sköta sig.

Och så kunde jag inte undgå att se om en SH server.... var när hur :confused:

Rocco skrev:
Ha ha ha, du är för kunglig helt enkelt! Alltid när man kör bra så blir man kallad en enligt tidigare...... 14 lr inte så skit i det, när jag är inne och lirar så kickar jag såna till och med bannar om det så behövs. Vet att det finns alltid någon 14is men dom måste ju också få lira och lära sig hur man ska sköta sig.

Och så kunde jag inte undgå att se om en SH server.... var när hur :confused:

BRA och mogna admins oxå :dummer :dummer

Monty verkar ju va helt färdig i pallet

kolla på kallafakta inatt på tv4, 00.45, om CS.

Tjoffe skrev:
BRA och mogna admins oxå :dummer :dummer

Monty verkar ju va helt färdig i pallet

Kan inte mer än hålla med dig :tummenupp

Många av oss som tycker han är :kocko

Men jag bryr mig inte så mycket om honom....

Jag lirar väldigt sällan för min data orkar inte mer utan väntar på den nya... då sätter jag igång och lirar igen vinter tid på allvar :yoparty

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...