Nisse Järnet
pschyy =D
En match där det gick KASS för mig hade jag 4/11Evil M skrev:Det var ju synd man inte var inne och lira idag då, för då kanske man hade fått kommit upp lite högre på listan än vad jag brukar göra![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En match där det gick KASS för mig hade jag 4/11Evil M skrev:Det var ju synd man inte var inne och lira idag då, för då kanske man hade fått kommit upp lite högre på listan än vad jag brukar göra![]()
BRAMikkE skrev:vette 17! jag skiter i att gå till jobbet imorrn, så jag kan vara uppe ett tag i alla fall![]()
Men vafan e det jag hör?!? Du ska FUSKA vet du väl!!nomolas skrev:Jag är nog på om jag blir färdig med detta förbannade skolarbete någon gång!![]()
hihi.. han vet inte hur man gör. det är nästan så att du å jag nesse får lära lite knepNisse Järnet skrev:Men vafan e det jag hör?!? Du ska FUSKA vet du väl!!![]()
Nisse Järnet skrev:Men vafan e det jag hör?!? Du ska FUSKA vet du väl!!![]()
MikkE skrev:inte min spelkväll ikväll.. fy fan va mkt som gick fel och sedan förbannat mkt otur.
typ, man kollar åt sidorna men inte riiiiktigt så mkt så att man missar en fiende som sitter å skiter i hörnet och PANG! så e man död. andra sasker var som att man kollade åt A, sedan åt B, när man sedan kollar tillbaka till A (tagit typ 0,3 sekunder) så står det antingen en jävel där och mepprar sönder mig, eller hela laget (hände två ggr.)
fan alltså!
abstruse skrev:Du är verkligen kass.![]()
![]()
nomolas skrev:blire nå lir ikväll????? Var ju kul igår! haha! awp äger! alla som gnäller kan antingen inte hantera denlr fattar inte att den tillhör spelet!
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAAHAAA!!!!t-rex skrev:AWP är för folk med små könsorgan. Sådeså.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |