CS Ikväll!

Da rolf skrev:
Nån som e sugen på spela...............
:machinegu

Yep! Har just kommit hem från träningen. Ska klubba ihjäl några tonfiskar, samla ihop lite jasminris, ärtor, paprika och majs ute i trädgården för att därefter fixa en sallad. När jag smörjt kråset dyker jag upp. Syster är nog också på gång i kväll tror jag... :banana

abstruse skrev:
Yep! Har just kommit hem från träningen. Ska klubba ihjäl några tonfiskar, samla ihop lite jasminris, ärtor, paprika och majs ute i trädgården för att därefter fixa en sallad. När jag smörjt kråset dyker jag upp. Syster är nog också på gång i kväll tror jag... :banana

Döööh jag kan inte släppa din avatar...Den äger allt i bajjan! :D :D :tummenupp :yoparty :banana

Acrid skrev:
Allt utom själva spelandet var kul idag... :D

Jag visste väl att det var något lurt med att jag toppade listan på en eller två banor. Typiskt, alla andra spelade kass... :(

abstruse skrev:
Jag visste väl att det var något lurt med att jag toppade listan på en eller två banor. Typiskt, alla andra spelade kass... :(
Det var ju synd man inte var inne och lira idag då, för då kanske man hade fått kommit upp lite högre på listan än vad jag brukar göra :)

Back