CS Ikväll!

Da rolf skrev:
Nån som e sugen på spela...............
:machinegu

Yep! Har just kommit hem från träningen. Ska klubba ihjäl några tonfiskar, samla ihop lite jasminris, ärtor, paprika och majs ute i trädgården för att därefter fixa en sallad. När jag smörjt kråset dyker jag upp. Syster är nog också på gång i kväll tror jag... :banana

abstruse skrev:
Yep! Har just kommit hem från träningen. Ska klubba ihjäl några tonfiskar, samla ihop lite jasminris, ärtor, paprika och majs ute i trädgården för att därefter fixa en sallad. När jag smörjt kråset dyker jag upp. Syster är nog också på gång i kväll tror jag... :banana

Döööh jag kan inte släppa din avatar...Den äger allt i bajjan! :D :D :tummenupp :yoparty :banana

Acrid skrev:
Allt utom själva spelandet var kul idag... :D

Jag visste väl att det var något lurt med att jag toppade listan på en eller två banor. Typiskt, alla andra spelade kass... :(

abstruse skrev:
Jag visste väl att det var något lurt med att jag toppade listan på en eller två banor. Typiskt, alla andra spelade kass... :(
Det var ju synd man inte var inne och lira idag då, för då kanske man hade fått kommit upp lite högre på listan än vad jag brukar göra :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman