CS Ikväll!

Mitt steam vill inte fungera idag. Den updaterar en bit sen säger den att Steam inte är tillgängligt just nu. :mad:

Out_Spinner skrev:
Mitt steam vill inte fungera idag. Den updaterar en bit sen säger den att Steam inte är tillgängligt just nu. :mad:

Så gjorde mitt med. Jag fick starta om mitt ca 7-8 gånger innan det ville uppdatera.

Jag kommer INTE in.. ååååååååå!!!

vad gör jag då? jo JOBBAR som vanligt. FAN VA DET ÄR KUL!!!!!!

Hmmmm.... Jag måste vara sjuk tror jag, jag starta aldrig datorn i går överhuvudtaget. Det brukar vara det första jag gör när jag kommer hem från jobbet/träning sen är man bänkad där till 2-3 på natten och så har jag gjort sen januari, men igår då somna jag när jag kom hem :( Vad kan vara fel på mig igentligen??

Någon på ikväll??

abstruse skrev:

Jag tycker att jag är lite gullig. Tuggar fradga, javisst, men på ett gulligt sätt....

Fråga till kollektivet; Jag fick tag på en gamma datatidning med ett reportage från pjamasninjorna. De kör på upplösning 640*480. Är det bra? Vad vinner man? Blir allt mycket större?

Skall testa det ikväll, många HS blir det.

Det sagt, jag förutsätter att uppslutningen blir manngrann ikväll från 22.00. Tidigare inryckning funkar, men är inte obligatorisk. Som sagt, snart är det sommar och då blir det inget gejmande av!!

Maverick skrev:
Alla andra träffar det.. så det måste vara du som e kass.. :D

HS är fegt så jag var sportslig till skillnda mot dig som genast AK:ade mig som bara hade en stackars kniv.

t-rex skrev:
Fråga till kollektivet; Jag fick tag på en gamma datatidning med ett reportage från pjamasninjorna. De kör på upplösning 640*480. Är det bra? Vad vinner man? Blir allt mycket större?

Skall testa det ikväll, många HS blir det.

Det sagt, jag förutsätter att uppslutningen blir manngrann ikväll från 22.00. Tidigare inryckning funkar, men är inte obligatorisk. Som sagt, snart är det sommar och då blir det inget gejmande av!!

Ja den kan jag väl svara på som ställde mig den frågan för ett tag sedan till mina cs-spelande polare. Det är så att ju lägre upplösning ju större blir allt, precis som du sa. Men du behöver inte köra 640*480. NiP e ju inte bäst längre (finns ju inte längre) I SK.swe (n1 i världen) spelar 2 st på 640*480 2 st på 800*600. Vad de andra spelar på vet jag inte.

Själv kör jag på 800*600.

Vad kör ni andra med för sensitivety?
Har ni stängt av acceleration av musen i windows?

*Tips* När någon går över bron eller upp ur vattnet på aztec så åskar det */Tips*

Back