Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:Fan va kass jag är![]()
abstruse skrev:Du tigger verkligen om det...
t-rex skrev:Du ser bilden där ovanför? De var också kaxiga. Se hur det gick för dem!
Pa ssa dig!
FINT!t-rex skrev:Fan va kass jag är![]()
Nisse Järnet skrev:FINT!Och VEM gjorde exakt samma sak rundan innan??
![]()
abstruse skrev:Passa dig så jag inte bussar syrran på dig!![]()
![]()
för att du själv e så feg eller!! MUAHAHAH!!!!!!abstruse skrev:Passa dig så jag inte bussar syrran på dig!![]()
![]()
t-rex skrev:Vad skall hon göra? Hoppa upp o bita mig i knät?
@nisse. Vi äger. De är skräp!!!
Acrid skrev:Jamen jag vet att jag bara är tre äpplen hög...men du behöver väl inte strö salt i såren!![]()
t-rex skrev:Tre ruskigt vältränade äpplen som kan kick-boxing.
Jag skall hålla mig på min matta!
Evil M skrev:Kom på en sak. Ni som snackar i mick under spelet, har ni något prog till micken eller har ni bara pluggat i den i datorn å sen bara tjöta loss?? Jag har ju en mick på mitt headset så det kanske kunde va bra å kunna tjöta lite gnällig Närkinska ibland.
MikkE skrev:för att du själv e så feg eller!! MUAHAHAH!!!!!!
Köppla in! Sätt på boost under ljudinställningar i Windows, starta sen seess och kika vilken knapp du vill ha som pratkvarnsknapp och sen kanske de finns nå boostgrej där också du kan klicka i! Så klaart!Evil M skrev:Kom på en sak. Ni som snackar i mick under spelet, har ni något prog till micken eller har ni bara pluggat i den i datorn å sen bara tjöta loss?? Jag har ju en mick på mitt headset så det kanske kunde va bra å kunna tjöta lite gnällig Närkinska ibland.
abstruse skrev:Exakt. Micke är jättestor och grymt elak medan jag är tunn som en sytråd och otroligt snäll. Micke tuggar dessutom fradga när han lirar Dead or Alive 3, för att inte prata om hur hånfull han blir när han piskar skiten ur en i MotoGP 2.
Han är ond.
Sålunda, syster får piska upp han medan jag skakandes sitter och gömmer mig i garderoben.
Maverick skrev:Humm nån som kanske kan hjälpa mig lite.. var så att jag nog råkade blocka en kille på min friendslist.. o nu hittar jag inget sätt o få bort blocken på.. nån som vet vad man ska göra åt saken??
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |