CS Ikväll!

Ingen som vill provskjuta lite nu? Kan inte ikväll...måste vara med mina riktiga kompisar :4skrika Jag hatar dem, de tar tid från mitt cs:ande :gnissla

Nisse Järnet skrev:
Håller du på med sumobrottning eller? Du äter ju jämnt! :gnissla ;)

Mjae, har även normalt hög ämnesomsättning och sedan jag började träna så är jag av naturliga skäl hungrigare oftare. Är man dessutom en tunnis och vill bli lite större så måste man ju käka. Jag äter nog för lite ändå egentligen. Ska jag nu dessutom eventuellt börja gå på gym med sis utan att käka mer, ja då kommer man ju bli transparent till slut...

...vore ju iofs käckt i CS... :va

Evil M skrev:
blir det någe folk i kväll eller? Det är 3 st inne nu, ja har en polare som säkert hakar på om han får.

Jag kommer om en liten stund.

Han kan haka på tills det blir +10 på servern. Då kommer jag kicka okända för att garantera plats till forummedlemmar.

abstruse skrev:
Mjae, har även normalt hög ämnesomsättning och sedan jag började träna så är jag av naturliga skäl hungrigare oftare. Är man dessutom en tunnis och vill bli lite större så måste man ju käka. Jag äter nog för lite ändå egentligen. Ska jag nu dessutom eventuellt börja gå på gym med sis utan att käka mer, ja då kommer man ju bli transparent till slut...

...vore ju iofs käckt i CS... :va

Jag ska lära dig äta! :D

Frukost: En tallrik havregrynsgröt med diverse tillbehör samt en tallrik med Valios cottage cheese, kesella och valfri frukt!

Now u know what's comin'
:tummenupp

Bifogat

• food.gif
    food.gif
    1.2 KB · Visningar: 11
Då var man för sen i kväll då. Min polare ville inte lira med oss sporthoj folk så han lura in mig på en annan server där jag EvilMdörförstgämttyp låg 2a när jag tröttna(samma bana hela tiden), 98kills tror ja bestämt att det var, så med en massa självförtroende i ryggen så skulle jag in och lira med er tänkte jag men det var visst dött nu. Ja ja då får ja ju tillfälle att lägga mig tidigt för en gång skull.

Btw havregrynsgröt försöker ja alltid äta efter träningen. Gott!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman