CS Ikväll!

t-rex skrev:
Aha, men du, är det inte bara känsligheten som är annorlunda?
nee alltså.. det gick inte använda musen till att handla med.. enbart tangetbordet.. men muskänsligheten var ändrad oxå till 3.0.. men det märkte jag fort genom att inverten var oxå borttagen.. så det var det första jag ändrade.. kör känsligenheten på 1.1..

Edit: så här ser menyn ut nu när man ska handla..

Bifogat

• test.JPG
    test.JPG
    59.9 KB · Visningar: 48
Last edited:
Evil M skrev:
Ser alla i ditt lag likadana ut eller ser alla gubbar likadana ut fi som vän?
Nee givetvis inte.. de hade nog varit lite väl svårt.. även för arawak tror jag.. men visst hade man lärt sig titta ännu mer på radarn.. :D alla CT e blå.. o alla T e gröna.. har jag för mig iaf..

Maverick skrev:
Nee givetvis inte.. de hade nog varit lite väl svårt.. även för arawak tror jag.. men visst hade man lärt sig titta ännu mer på radarn.. :D alla CT e blå.. o alla T e gröna.. har jag för mig iaf..

Okej. Synd att man inte kunde handla med musen bara, men men. Måste testa det där ikväll, får helt enkelt lära om mig med sifferknappköpning.

Maverick skrev:
nee alltså.. det gick inte använda musen till att handla med.. enbart tangetbordet.. men muskänsligheten var ändrad oxå till 3.0.. men det märkte jag fort genom att inverten var oxå borttagen.. så det var det första jag ändrade.. kör känsligenheten på 1.1..

Edit: så här ser menyn ut nu när man ska handla..
För att göra en gayquote!!

Grejen med den här saken e väl oxå att man inte ska behöva använda det gamla hedliga sättet o handla på.. utan i options så finns de så man kan ställa in en knapp för varje vapen.. o även färdiga uppsättning med olika saker.. som typ.. colt o ammo osv..

Maverick skrev:

cl_minmodels 1 alt. 0 är för att gubbarna ska bli som innan.

Har jobbat dygnet runt i ett par veckor, och tyckte jag förtjänade ett besök på Rover på vägen hem. Efter ett par öl gick det rätt bra! Droger är helt sonika vägen till lycka och framgång!!

Bifogat

• de_piranesi0001.JPG
    de_piranesi0001.JPG
    136.8 KB · Visningar: 43
  • de_dust20001.JPG
    de_dust20001.JPG
    122.9 KB · Visningar: 39
hade superskoj idag.. :tummenupp gick ändå rätt oki.. hade en kul liten (ord)fight me abs på dust.. förlorade tyvärr den.. ta dig nästa gång.. :D

Glömde fråga vad spelet hette. Vade Doom3 vi spelade?

Ja måste få va lite dryg när jag hade så mycke nybörjartur. :banana

Dufva skrev:
Tack för idag :tummenupp Det var trevligt :D

Fan att följa dig i förstahandsvy när du smiskade runt med AWP:n på cobble var bland det grymmaste jag sett på länge.

ska byta in vapnen mot mjuka lovikavantar efter det.

gladh

Man tackar. men det laggade lite för mycket för att kunna använda awp:n. Tog en stund innan zoomen kom ut när man tryckt.

LasseB skrev:
Du tog orden ur munnen på mig, trots att jag bara var inne i ca 10 min.
När ska herrarna ta sig i kragen o börja spela DoD ist.? (Day of Defeat för er som inte visste det, en annan mycket bättre HL mod)

Spiken skrev:
Du tog orden ur munnen på mig, trots att jag bara var inne i ca 10 min.
När ska herrarna ta sig i kragen o börja spela DoD ist.? (Day of Defeat för er som inte visste det, en annan mycket bättre HL mod)

Aint gonna happen. Går ju inte att se skillnad på vän och fiende där...

Kul även att...ehhhh... träffa rejvtransan.

Samma kanal i kväll?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...