CS Ikväll!

De här filerna som var inblandade förut i tråden skapade mycket problem. Mörkt som fan & när jag skulle ändra gamman blev jag utkastad från spelet, fleeera gånger. Sen såg jag knappt chattexten som är den riktiga behållningen av spelet. :)

Annars var det roligt. Dock störde jag mig på det felstavade kladdkakamglass :gnissla Därför gick det dåligt...

Henken skrev:
De här filerna som var inblandade förut i tråden skapade mycket problem. Mörkt som fan & när jag skulle ändra gamman blev jag utkastad från spelet, fleeera gånger. Sen såg jag knappt chattexten som är den riktiga behållningen av spelet. :)

Annars var det roligt. Dock störde jag mig på det felstavade kladdkakamglass :gnissla Därför gick det dåligt...

Jag instalera oxå den filen och det ända problem jag hade var att man inte kunde handla med musen men lärde mig rätt fort vilka knappar man skulle trycka på för olika vapen, blev dock några felköp men men. Sen som maverick sa så känns det som att gubben springer fortare. Vet inte om det blev till det bättre eller ej.

Henken skrev:

Mmm, smäll syster på fingrarna. Som admin borde hon föregå med gott exempel (kladdkaka är iofs gott) :rolleyes: och inte fakenicka... :6surkart

abstruse skrev:
Mmm, smäll syster på fingrarna. Som admin borde hon föregå med gott exempel (kladdkaka är iofs gott) :rolleyes: och inte fakenicka... :6surkart

Nu först slog det ner som en blixt från klar himmel. KladdkakaMEDglass skulle det säkert vara. Jag är inte så brajt alltid :kocko

Henken skrev:
Nu först slog det ner som en blixt från klar himmel. KladdkakaMEDglass skulle det säkert vara. Jag är inte så brajt alltid :kocko

LMAO!

Stenad, packad, full och hög? :D

Henken skrev:
Det blir så när man fått smaka på kniven för många gånger!! tyvärr inget o göra åt..

hmmmmmmm nya inst. på mus bla..... gick ju som vanligt fast sämra....

hursomhelst!!!!! förjävla kul är det!!!:tummenupp:fakta

kul kul natti //spenk vi cs

Fint att ungarna får lära sig att veta hut emellanåt!

Bifogat

• de_dust20003.JPG
    de_dust20003.JPG
    127.7 KB · Visningar: 51
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT