Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
vad e de för posörbandage?? så här ska de se ut om de ska vara nån mening..MikkE skrev:21:00 ska kunna gå
nu kan jag inte sticka iväg nånstans, då man har pajjat benet
pajjat ben
pajjat ben 2
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad e de för posörbandage?? så här ska de se ut om de ska vara nån mening..MikkE skrev:21:00 ska kunna gå
nu kan jag inte sticka iväg nånstans, då man har pajjat benet
pajjat ben
pajjat ben 2
![]()
![]()
Maverick skrev:vad e de för posörbandage?? så här ska de se ut om de ska vara nån mening..![]()
![]()
t-rex skrev:Titta där, en sån liten...
plåsterlapp.
Maverick skrev:vad e de för posörbandage?? så här ska de se ut om de ska vara nån mening..![]()
![]()
jajje.. med kardborrefästning på sidorna.. så de ser ut som en blöja.. fina sjukhuskallingar.. fick dock heller inte på mig något annat innan..Henken skrev:Bwahahahahahaha, y-front??![]()
![]()
![]()
![]()
Dock creds för hyvlat lår & bandage à la mycket.
håller me.. skittråkigt..Nisse Järnet skrev:Det är inge kul längre..
Maverick skrev:håller me.. skittråkigt..
men jävla va grym arawak (eller vad han heter) e!!! där har man inte mkt o säga till om..
Arawak skrev:Jag tror ni får träna lite till![]()
gladh skrev:Vilka hormoner ger du till din ärtbörsa?![]()
Kan inte vara lagligt![]()
gladh
Ursäkta.. men jag ser liksom inte likheten?? du kör kawa.. men inte e du grym för det..abstruse skrev:Klart han är grym, han kör ju Kawa...![]()
Inte så lite heller!! helvete va du röjde!! få väl dock försvara mig o säga att jag har nu spelat detta skitspel i två månader.. dock ska man väl oxå säga att de har blivit ett par timmar om dagen..Arawak skrev:Jag tror ni får träna lite till![]()
Maverick skrev:Ursäkta.. men jag ser liksom inte likheten?? du kör kawa.. men inte e du grym för det..![]()
![]()
Maverick skrev:Ursäkta.. men jag ser liksom inte likheten?? du kör kawa.. men inte e du grym för det..![]()
![]()
abstruse skrev:Jag är JÄTTEGRYM! Dock inte alltid, bara ibland. Eller ja, det händer åtminstone, jag tror det har hänt iaf. Oftast när ingen ser på, eller om det var när jag sover, *host* drömmer...![]()
[...ska slappa Mavve nästa gång...]![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |