CS Ikväll!

Nisse Järnet skrev:
Jofan, kikar in nån gång under kvällen! Kul att ha träffat Maverick irl nu :)
Jo de var kul o träffa dig oxå.. så man vet vem fan de e som skjuter en hela jävla tiden.. men nu har jag spelat detta skitspel i en månad.. så säg om en månad till.. då ska jag fan kunna vara me o leka på allvar.. :D

MikkE skrev:
det har inte jag... å jag som ville se benet :D

å va fan var abs och gänget från västkusten på lördagen!!!!! stooooooooooooooor besvikelse
Konstigt att du missade mig.. tror jag var den som var mest lätt o känna igen på hela mässan.. :D kom fram en jävla massa folk o hälsade.. mkt trevligt.. :)

jag gick på torsdagen, hade vart kul att träffa en del SHCS folk IRL, men men
spela nu?

Maverick skrev:
Konstigt att du missade mig.. tror jag var den som var mest lätt o känna igen på hela mässan.. :D kom fram en jävla massa folk o hälsade.. mkt trevligt.. :)
jag gick från kl 9 till 12 med farsan, han ville ju se skotrar och jänkare, och jag antar att du inte hängde vid dom ställerna.. + att jag hade fullt upp med att filma.
efter 12 och mot 3-½4 så gick jag med johanjulgran, nissejärnet och spiken.. men då såg inte jag dig :( :gråta
bara andra rullstolsbörnare.

MikkE skrev:
å va fan var abs och gänget från västkusten på lördagen!!!!! stooooooooooooooor besvikelse

mmmmmmmmmmm - jonglerade med biljardkulor misstänker jag
Gammel-Rexen - var hemma och tyckte synd om sig själv (bakis)
Astrid - spelade BingoLotto
Undertecknad - har tidigare i tråden sagt vad jag pysslade med

Men, men, vi får väl ta igen det på nästa mässa.

Nisse Järnet skrev:
Nån som vill lira mer ikväll? Skriv tid isf så kommer jag in:)

Klart som fan man vill spela!

Men halva min dator ligger i papperskorgen :huvet och nya grejor kommer med posten om någon dag! :)
Sen kommer min CS gubbe springa mycket fortare och skjuta mycket rakare! :3freak

Bifogat

• datorkonfig.jpg
    datorkonfig.jpg
    30.8 KB · Visningar: 26
Last edited:
Min ping har legat runt 110-200 de senaste dagarna. Jag ska ta ett allvarligt snack med min ISP innan jag kan lira igen... :mad: :huvet

Back