Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
abstruse skrev:Nähä, jag var jätte spelglad! Hade hyffsat flyt i samtliga matcher förutom två då det gick riktigt dåligt.![]()
Du bluffar! Du spelade såhär heeeeeela tiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Nähä, jag var jätte spelglad! Hade hyffsat flyt i samtliga matcher förutom två då det gick riktigt dåligt.![]()
abstruse skrev:Imorgon har Skadron SH Väst ett jättehemligt möte i det nilénska palatset om allt går planenligt. Hemlig pizza ska ätas, hemliga planer ska smidas och en jättemassa hemliga saker ska diskuteras...
Henken skrev:Nån som är med? Jag hoppar in nu & väntar på motstånd...
-Lowrider- skrev:Vilken server lirar ni på ?? Är det fortfarande cs.ekhagen .......password moped????
R2 skrev:JJJJAAAAAAAAAAAA iceworld vore så jävla kul, jag spelar inte så mycket på SH servern för att den saknar just iceworld, please
Blue skrev:Jag skulle vilja ha med Assault UPC den är 100% bättre än den vanliga Assault kartan. Har den i datorn som Zip-fil till vem ska jag skicka den?
Losec skrev:Förmodligen till Tom Byron. Det är han som har servern om jag inte har helt fel för mig.
t-rex skrev:Wallhack... jojo....
Nu är det så här. Vi är på en sporthojsserver. Vad man lyckas prestera i ett pjamasbrottarspel respektive ett cross-hojsspel är totalt irrelevant. MotGP2 däremot, det handlar om *trumvirvel* sporthojar. Rejshojjar till och med!
Till protokollet bör även tas att det handlade om Abs spel, som han har hemma, och som jag aldrig har provat förut. Jag ägde. Inte heller Acrid var någe vidare värst på det där. Kul var det dock!
t-rex skrev:Hehe, det du glömde var väl att berätta hur bromsarna egentligen fungerade?
Nästa gång skall jag köra snabbare! Och samla mod till att göra samma sak IRL!
Hahahahabstruse skrev:F ö kan intresseklubben anteckna att Orm-Rex kör med wallhack på MotoGP 2 på Xboxen!
Du är på mitt lag nästa gångzike skrev:Deppa inte allt för mycket nu Henken![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |