Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Måndag 22.00!!!!!!!!!!!
Jag ska också träna först.![]()
va faaan!!! de e ju High Chaparall 21:55... hmmabstruse skrev:Måndag 22.00!!!!!!!!!!!
Jag ska också träna först.![]()

KIRE skrev:Förresten nu när jag börjat spela lite mera cs så måste jag ju ha en bra mus +
hedset och mic. Men vad ska man ha för prylar? Har ni några tips?
Nu har jag min sura fula orginal Dell kulmus av enklaste modellen full med damm och gammal öl. Samt ett surround system som står fel i förhållande till datorn
så det är omöjligt att höra var en fiende befinner sig tex.
Så tips på prylar mottages tacksamt![]()

KIRE skrev:Förresten nu när jag börjat spela lite mera cs så måste jag ju ha en bra mus +
hedset och mic. Men vad ska man ha för prylar? Har ni några tips?
Nu har jag min sura fula orginal Dell kulmus av enklaste modellen full med damm och gammal öl. Samt ett surround system som står fel i förhållande till datorn
så det är omöjligt att höra var en fiende befinner sig tex.
Så tips på prylar mottages tacksamt![]()
). Ska även kolla på lite strategier under veckan, tänkte plocka aztec och dust2, är väl dom som är roligast, vanligast och svårast(?). D2 finns iaf allt från vanliga enkla strat. som att rusha till hur komplicerade som helst, filar på detta och återkommer...

LiCrO skrev:mmm hur kan du skaffa comhem frvilligt?
Jag har det och det är riktigt kasst har fördröjnigar lagg.
ibland kan jag inte ens deffa bomber börjar om hela tiden på grund av lagget
Har väntat på tekniker i snart fyra veckor.

KIRE skrev:Förresten nu när jag börjat spela lite mera cs så måste jag ju ha en bra mus +
hedset och mic. Men vad ska man ha för prylar? Har ni några tips?
Nu har jag min sura fula orginal Dell kulmus av enklaste modellen full med damm och gammal öl. Samt ett surround system som står fel i förhållande till datorn
så det är omöjligt att höra var en fiende befinner sig tex.
Så tips på prylar mottages tacksamt![]()
abstruse skrev:Jag kör med en hederlig MS IntelliMouse Optical 1.1A USB, inget flashigt men den funkar ok för mig. Måhända skulle man byta musmatta kanske, men jag väntar med det tills jag ska ta över världen.
Hörlurar kör jag från Philips, SBC HP890 (dessa ersatte mina gamla Senneheiser HD535r), kanonsköna till rimliga pengar och finns dessutom på Ginza. Micken är en gammal trontjänare från Creative Labs, av bordsmodell. Finns för någon hundring hos vilken välsorterad PC-nasare som helst.
Biifer skrev:Jag måste pluggaSkriva en satans filmrecention av "Clockwork Orange" om för övrigt är den sjukaste filmen, lr film o film... värsta jag sett på TV iaf.
t-rex skrev:Kul som fan! I och med att jag tar upp denna kommer Acrid att ta sin från Dust2 (vilket hon förtjänar! Eeeeelakt aim där!) Menmen, se och avundas ungdomar!
Men SHIT! E ni DÅLIGA lr?? Skärpning nu!Acrid skrev:Bwhahhahaha![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |