CS Ikväll!

jag kan lira och så, men jag kan inte komma in på min Friends lista. Den vill inte logga in där. konstigt, får hoppas att det funkar idag
 
Jag sticker in och lirar lite public före jag ska iväg på kalas. Någon som ska haka på?
 
abstruse skrev:
Jag sticker in och lirar lite public före jag ska iväg på kalas. Någon som ska haka på?
Jag spårar dig med min abstrusetracker 2k4 by Deviance :D eller så kollar jag bara vilken server du är på i min fina friendslista...öuhm kommer gör jag iaf :)
 
Nisse Järnet skrev:
Ööh, nu är du borta ju! Sitter 2 tomtar på SH-servern, jag tittar in hos dom sålänge.

Jag var inne och spelade ett bra tag? Dock, det tog någon minut innan jag loggade på, satt i telefon.
 
abstruse skrev:
Jag var inne och spelade ett bra tag? Dock, det tog någon minut innan jag loggade på, satt i telefon.
Du fanns först, men som vanligt så gnäller steam på min key så jag får hacka lite java och döpa om lite DLL filer innan jag kommer in, och det tar nån minut.
Sen när jag var klar var du borta! Kanske var mitt skit som inte funkade eller nåt.
Jaja det funkar nu iaf :tummenupp
 
Några av gårdagens matcher...
 

Bifogat

  • cs_italy0005.jpg
    cs_italy0005.jpg
    29.5 KB · Visningar: 33
Vi saknade några göteborgare, bl a...
 

Bifogat

  • de_aztec0035.jpg
    de_aztec0035.jpg
    28.5 KB · Visningar: 34
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top