Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Vilken bana?![]()
Lira i kväll?
KIRE skrev:JA![]()
Vilken tid?
EDIT: Vad är det för ip/lösen till servern?
Acrid skrev:Brukar trilla in folk runt 22.
mmm skrev:D brukar d inte alls, brukar på sin höjd trilla in folk vid...ah,...sådär vid 2-3 brukar nesselille vakna till liv och börja spela...![]()
Kanske synes där kl 22.00, får väl se hur många som dyker upp...gammelgubbarna (läs t-rex, abstruse)kanske dyker in...??*duckar*
t-rex skrev:Åherrej*vlar sikket aim idag. Igen. Dock; se och förundras!

abstruse skrev:Vilken bana?![]()
tyst minutR2 skrev:Har fixat Counerstrike 2, CONDITION ZERO, men jag är grymt missnöjd.
spelet har inget med CS att göra utan liknar mer nått som Blackhawkdown.
Vilket ju är ett bra spel men förväntningarna är ju ett super CS och då stämmer inget, leta ammo, bomber, liv/health och bara skjuta korkade araber, nä fan vilket junk.
R2 skrev:Har fixat Counerstrike 2, CONDITION ZERO, men jag är grymt missnöjd.
spelet har inget med CS att göra utan liknar mer nått som Blackhawkdown.
Vilket ju är ett bra spel men förväntningarna är ju ett super CS och då stämmer inget, leta ammo, bomber, liv/health och bara skjuta korkade araber, nä fan vilket junk.
R2 skrev:Har fixat Counerstrike 2, CONDITION ZERO, men jag är grymt missnöjd.
spelet har inget med CS att göra utan liknar mer nått som Blackhawkdown.
Vilket ju är ett bra spel men förväntningarna är ju ett super CS och då stämmer inget, leta ammo, bomber, liv/health och bara skjuta korkade araber, nä fan vilket junk.
R2 skrev:satan min mus har rasat, får skaffa ny, tips tack.
A© skrev:Har verkligen CZ kommit... Är det bara inte en haxxad version av source coden som dom snodde för ett tag sen?????![]()
Det sista jag hörde nått om CZ så var det release date nångång nästa år...
1 kvartalet..![]()
Kan ha rätt, kan ha fel....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |