Ichnoz
Jag har galna kossor i datorn...
Verkar ju dött ikväll! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


hmmm....abstruse skrev:Goofy och mmm är ena feeeeeega stackare! Det har K-räx och jag kommit fram till i en intern omröstning. Enda sättet att hävda motsatsen är att inom en tämligen snar framtid (Läs: kl 22.00 ikväll) dyka upp på SH-servern och inte ha en alltför stor minusstatistik.
abstruse skrev:Subjektivt röstar jag på K-räxet!![]()
![]()
![]()
![]()
mmm skrev:Blir kanske lir ikväll, eventuellt blir d biljardspelande för omväxlings skull så jag får se vad som händer. E jag hemma så kan jag nog visa dej lite hur man spelar.![]()
mmm *** Mathias *** matteboy7@hotmail.com

abstruse skrev:Btw, jag har haft lite PM-trafik med Tom och mapcyclen är aningen ändrad. Skulle ni tycka att den är kass så har jag ingen aning om vem det är som föreslagit de nya banorna. Skulle ni tycka den är bra så kan ni skicka trisslotter till mig...![]()
abstruse skrev:Kom igen bara, din kycklingskit, kom igen bara!![]()
Se till att ta brorsan din med dig. Jag orkar inte hålla pli på alla småyngel helt själv...![]()
abstruse skrev:Goofy och mmm är ena feeeeeega stackare! Det har K-räx och jag kommit fram till i en intern omröstning. Enda sättet att hävda motsatsen är att inom en tämligen snar framtid (Läs: kl 22.00 ikväll) dyka upp på SH-servern och inte ha en alltför stor minusstatistik.
Btw, jag har haft lite PM-trafik med Tom och mapcyclen är aningen ändrad. Skulle ni tycka att den är kass så har jag ingen aning om vem det är som föreslagit de nya banorna. Skulle ni tycka den är bra så kan ni skicka trisslotter till mig...![]()
F ö hoppas jag att överstepräst Tom behagar förära sina ödmjuka lärjungar med ett besök på servern någon gång under veckan.![]()
Blue skrev:Jag hade gillat om Asault kom med i maplisten, men den kanske är med nu?![]()
mmm skrev:Ska försöka få med han, men du vet hur det är med er gamlingar...
Btw, lekledaren (läs abstruse), anhåller om tidigare start idag isf, kl 21.00 even lr 21.30 kanske??
MrGooFy skrev:Bla bla bla.
Skicka upp den nya mapcyclen så ska jag se om jag orkar skaffa steamskiten.
t-rex skrev:22.00 gäller. Måste sanera den här trista ursäkten till lägenhet jag har.
Och stryka en skjorta...
Ses om ett tag.
mmm skrev:mmm *** Mathias *** matteboy7@hotmail.com
abstruse skrev:Hörru! Plocka av dig trucker-kepsen nu och kom in i matchen! Be Knalle-Marcus tanka hem och bränna Steam/CS-kitet till dig ögonaböj så vi kan lira i veckan.![]()

MrGooFy skrev:Skicka upp mapcyclen så ska jag fundera på det.
Eller är det för jobbigt?![]()
Så du spelar inte för att umgås med oss? Vi duger inte längre va? Vi som trodde att du tyckte om att leka med oss... *sniff*
abstruse skrev:Jaha?Så du spelar inte för att umgås med oss? Vi duger inte längre va? Vi som trodde att du tyckte om att leka med oss... *sniff*
![]()
...jaja... *muttermummel*![]()
1. de_nuke
2. de_aztec
3. de_dust2
4. de_train
5. de_dust
6. de_prodigy
7. cs_italy
8. de_inferno
9. cs_office
Eller byta ut mot Assault mmm skrev:spel ikväll?? och gärna tidigare, typ vid 21.00
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |