CS Ikväll!

Rackarns vad länge det är till klockan är 22...

...får nog bli lite public till dess... :crash
 
hallå, hur funkar det nu då? 1,6....
spelade ju med er att tag men nu hoppar jag runt på ett antal utländska servrar.
jag är allergisk mot steam, fast jag inte provat det, alltså baserat på vad jag hört om krånglet.
Vad är skillnaden mellan 1.5 och 1.6, nya banor, uppdaterade banor, grafiken, vapen...mm mm ?

nog borde man kunna ha två installtioner? har ruskigt kul på de gamla 1.5 servrarna nu men vore ju kul att spela med er igen.
eller är det så att 1.6 funkar på 1.5 servrar?

Petter
som hette KJS som sen blev R2 och som heter SoilWorkEr[oldFARTz] i CS :3freak
 
Last edited:
R2 skrev:
hallå, hur funkar det nu då? 1,6....
spelade ju med er att tag men nu hoppar jag runt på ett antal utländska servrar.
jag är allergisk mot steam, fast jag inte provat det, alltså baserat på vad jag hört om krånglet.
Vad är skillnaden mellan 1.5 och 1.6, nya banor, uppdaterade banor, grafiken, vapen...mm mm ?

nog borde man kunna ha två installtioner? har ruskigt kul på de gamla 1.5 servrarna nu men vore ju kul att spela med er igen.
eller är det så att 1.6 funkar på 1.5 servrar?

Petter
som hette KJS som sen blev R2 och som heter SoilWorkEr[oldFARTz] i CS :3freak
Du kan ha båda :) Och ja, det är lite nya pickor och banor och uppdateringar. Funkar helt ok.
 
Som Nisse säger funkar det bra. Visst, det finns en del buggar, men det fanns det även i 1.5:an. 1.6:an har överdrivet dåligt rykte.

Tanka hem 1,6:an tidigt om du tänker spela, det tar ett tag att få hem den då den är ganska stor. D v s, det är ganska kört att tanka hem den 5min före det är dags att spela. :brynad
 
Nisse Järnet skrev:
E ju inne!!! Men du stack :7peta

datorn bugga, och nu håller steam på att uppdatera sig... står still på 39%

kommer väll in nästa århundrade eller nått :hej
 
abstruse skrev:
Jaha, nu när man fick tummen ur (satt fast med den i telefonen) så sticker alla?!

Muppar! :hördu


vänta nu. Whos the mupp? Objektivt sett alltså.

Jag röstar på abs. Eller kanske mmm, som inte ens vågar!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top