CS Ikväll!

spelar nån?
dum fråga de svarar antaligen inte då.
vill nån spela eller finns det nån sh server?
 
Över 9500 inlägg att kolla igenom, det kommer att ta tid...
Så jag frågar er, mest ni från 'gamla tiden' om ni kommer ihåg en CS-film som ett par grabbar i en clan gjort.
Musiken som var med var D-devils - The Devil Is A DJ och Gary Jules - Mad World.

Kommer inte ihåg var clanen hette och antar att filmen heter någonting med deras namn.

Hilfe!

Ja, det var tider det...

Kommer ihåg filmen Mikke, men dessvärre inte namnet på vare sig klan eller flim?

Frag on! :D
 
Ja, det var tider det...

Kommer ihåg filmen Mikke, men dessvärre inte namnet på vare sig klan eller flim?

Frag on! :D
Fifan vad jag saknar de gamla goda 1.6 tiderna med dig, mikke, heda mfl :)

Vå får ta upp det igen snart tycker jag :)
 
minst en timma 1,6 varje dag :)

mest GG DM

edit

84.49.16.18:27015 just nu
 
Last edited:
Fan, Jag vart nästan sugen på att lira igen. Saknar det gamla "CS-gänget" (bl.a. abstruse, acrid, Nisse Järnet, jag, Evil M, Heda, Padde, Biifer, Tjoffe, Trango B, t-rex, WaZZe, Mac, oFFkeFF, Maverick, Spiken, mmm, m.fl.) =)

(skärmdump från december 2003)
 

Bifogat

  • cs_italy0007.JPG
    cs_italy0007.JPG
    65.6 KB · Visningar: 49
Last edited:
Fan, Jag vart nästan sugen på att lira igen. Saknar det gamla "CS-gänget" (bl.a. abstruse, acrid, Nisse Järnet, jag, Evil M, Heda, Padde, Biifer, Tjoffe, Trango B, t-rex, WaZZe, Mac, oFFkeFF, Maverick, Spiken, mmm, m.fl.) =)

(skärmdump från december 2003)
Styr upp det nu migge.. hade verkligen varit asskoj. Kan inte mr goofy träda fram med en ny server? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top