Nisse Järnet
pschyy =D
Fan CS har jag ju nästan glömmt bort!!! Ni måste ha saknat mig 
I morgon är jag nog på igen!!
I morgon är jag nog på igen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:vart tog ni vägen, jag hoppade ur precis för att fimpa kazaa, sedan var alla borta![]()
SSB skrev:*finjusterar siktet inför strutsens hemgång, här skall det bli hs-fest*

MrGooFy skrev:Pingen hoppade som en galen ko.
Vi hoppade in på en annan server istället.
81.227.241.248:27016
abstruse skrev:Yep! Den heter Smoking Barrels. Jag och syrran finns ofta där eller på Forza: 81.8.225.72:27015
MrGooFy skrev:Forza suger, jag blev kickad därifrån för att jag hade för hög ping.![]()

R2 skrev:ytterligare en fråga om er hårdvara, har ni headset?
bekvämt, lätt, pris, svettöra! inköpsställe/site mm mm.....
MrGooFy skrev:Forza suger, jag blev kickad därifrån för att jag hade för hög ping.![]()
R2 skrev:ytterligare en fråga om er hårdvara, har ni headset?
bekvämt, lätt, pris, svettöra! inköpsställe/site mm mm.....
abstruse skrev:Du blev kickad för att du hade för hög ping. Din ping suger.![]()
Acrid skrev:
Just det....highpingers ska inte få spela....det är så det ska vara...annars laggar spelet![]()
abstruse skrev:Kommer det vara något folk på vid 22-tiden ikväll då?
Annars (eller om pingen är kass) så kör jag på Forza eller Smoking...
Tom Byron skrev:Jag skulle vilja gamea lite.......![]()

Nejvbie skrev:Laggade loss ordentligt... Men gick rätt så bra endå![]()
//Luzt
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |