CS Ikväll!

F*n vad det laggade i kväll, pingen for upp och ner hela tiden :(

Ok era nötter! Nu är jag på hemgång, har betat av de sista besöken i Skellefteå och Luleå. Sitter nu på hotellet i Sundsvall och är åter hemma i metropolen Herrljunga i morgon eftermiddag/kväll någon gång.

Se till att göra er vapenvård ordentligt, imorgon är det visitation 22.00 - sharp!

24 om några minuter, sen är det PANG PANG!

*finjusterar siktet inför strutsens hemgång, här skall det bli hs-fest*

mus?

tänkte köpa ny mus (nä det är inte musens fel att jag åker på däng) :p har en microsoft intellimouse, den första typen som kom.
vad har ni som funkar bra, söker nått som är lätt att scrolla med, hyffsat stor, gärna högertiltad..

Re: mus?

R2 skrev:
tänkte köpa ny mus (nä det är inte musens fel att jag åker på däng) :p har en microsoft intellimouse, den första typen som kom.
vad har ni som funkar bra, söker nått som är lätt att scrolla med, hyffsat stor, gärna högertiltad..

Jag hade förut en Razer Boomslang 2000 som jag var ruskigt nöjd med, ändå tills den började krångla. Razer har haft ruskiga problem med tillförlitligheten på deras möss och efter att jag hade mailat dom 4 ggr utan att få något svar så tröttnade jag.
Dom har släppt en ny mus nu som heter Boomslang 2500 som visst skall vara ruskigt bra och dom säger sig även ha blivit av med kvalitetsproblemen nu men jag tvivlar.
Det är i vilket fall en ruskigt bra mus när man väl har vant sig vid den ovanliga fattningen tycker jag.

Nu har jag en Logitech Mx700 som jag tycker fungerar klockrent. Det är den första musen som fungerar bra i fps-spel även fastän den är både optisk och trådlös.

Inte fan blir man bättre för det men är man prylmänniska så är man.

Re: mus?

R2 skrev:

Samma som jag. Jag har kört med den första Intellimousen som kom fram till förra veckan. Då gick jag och köpte en nys MS-mus, närmare bestämt MS Intellimouse Optical 1.1A USB (femknappars, men jag använder bara två i CS).

Jag är väldigt förtjust i MS-mössen och jag vill absolut inte ha en trådlös med batteri. Har själv ganska stora händer och tycker den här musen ligger bra i handen (även om jag först var inne på den aningen större Explorern).

Är servern updaterad till 1.6????

MrGooFy skrev:
Japp, jag ska bara betala räkningarna först.

Varför inte en trådlös med batterier??

Vill inte ha trådlös, det är ju inte miljövänligt ju! :rolleyes:

Vi kan väl ses på SH-servern kl 22.50, alla?

Back