Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Jaja, man får väl posta några bilder, som till skillnad från T-Rex, inte är photoshoppade...![]()
![]()
abstruse skrev:Nästa gång hoppas vi det står just Cybernisse i tabellen också...
vart man ju.

Cybernisse skrev:Jag såg att du tjata på mig igår, och hade tänkt byta nicket mellan matcherna. Jag måste starta om CS om jag går ur spelet och ville inte det då jag hade sånt flyt. men men.![]()
Litevart man ju.
Men listan talar sitt egna språk![]()
![]()
YaZ skrev:Idag var ja välan mycket lungare me micen?
![]()
hahahaha fan va rätt!Jidetoft skrev:Speciellt på Aztec när det gick så bra....![]()
"Nu hoppar jag ner i vattnet sen får ni göra vad fan ni vill..!"
Hahaha!![]()

t-rex skrev:Ska inte ens skylla på photoshop idag, siffrorna var nog precis lika jävla usla som det ser ut.
Men att spelhelvetet var trasigt idag, det är nog helt klart. Abstruse hade dumdumkulor och pansarkalsonger ett tag, han var odödlig, medans jag led av allvarlig blyförgiftning.
Har lite ont i handen nu, efter ett par hyffsade slag i bordsskivan...
mmm skrev:Får väl replikera till alla bilder man varit med i och lägga upp en egen bild...får väl klippa ihop ett "best of mmm"![]()
Som sagt för rex gick d väl så där vissa stunder...funderade på att klippa bort din del, men men den kom visst me ändå...sry
är väl tvungen att svara på även detta...bara så ni vet gud=T-rext-rex skrev:gå o lägg dig snorvalp.

|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA